מאי מאי ,,
קוראת אותך וכואבת איתך... מבינה מה שעובר עלייך... יש תקופות שאנחנו מרגישים את הכל יחד אם זה רע ואם זה טוב. לא קל זה בטוח מתוקה, הרי בלילה הכל צלול לנו יותר ואז.. אנחנו מרגישים את הכל. מה אומר לך?? שיש בך הכח! שיש אור בקצה המנהרה! לא קל ככה לחוש באמצע החיים כמו שאת אומרת... אבל אפשרי!! הכל אפשרי בזכות החלטה שלנו. החליטי נא לך החלטה קטנה אחת -- ולכי אליה ואז שוב עוד אחת קטנה-- ולכי אליה בבטחה כי את יכולה ! יש בנו כוחות חיבוק לך לא קל ... יודעת כמה לא קל לך יעל
קוראת אותך וכואבת איתך... מבינה מה שעובר עלייך... יש תקופות שאנחנו מרגישים את הכל יחד אם זה רע ואם זה טוב. לא קל זה בטוח מתוקה, הרי בלילה הכל צלול לנו יותר ואז.. אנחנו מרגישים את הכל. מה אומר לך?? שיש בך הכח! שיש אור בקצה המנהרה! לא קל ככה לחוש באמצע החיים כמו שאת אומרת... אבל אפשרי!! הכל אפשרי בזכות החלטה שלנו. החליטי נא לך החלטה קטנה אחת -- ולכי אליה ואז שוב עוד אחת קטנה-- ולכי אליה בבטחה כי את יכולה ! יש בנו כוחות חיבוק לך לא קל ... יודעת כמה לא קל לך יעל