מאיפה להתחיל??

צינצילה

New member
מאיפה להתחיל??

אני בת 36, כבר שנתיים עם בן זוג, לא נשואים, מזה שנה חיים ביחד. יש בינינו אהבה אמיתית, עם חיבור רגשי ופיזי חזק. בן זוגי גרוש, עם ילדה בת 6 מנישואיו הקודמים. פרט לילדה, עבורה הוא משלם מזונות, בן זוגי גם תומך כלכלית בהוריו, שהם זקנים וחולים וחוו הרבה קשיים בחייהם. הבעיה היא, כמובן, קושי כלכלי, או יותר נכון איום מתמיד של קושי כלכלי. בן זוגי, וגם הוריו, לא אחראים בענייני כספים. עשו המון שטויות, איבדו המון כסף בעבר. בן זוגי עובד קשה מאד, ומרוויח לא רע, אבל איכשהו לא נשאר מזה הרבה. גם הצורך לדאוג להוריו מלחיץ. הוריו נתונים בחובות, וכיוון שהוא בנם היחיד ברור שכאשר יקלעו לקושי אמיתי, למשל כאשר הבנק לא יאפשר להם למשוך עוד כספים, העול יפול עליו/עלינו. יש בינינו המון ויכוחים בנושא. הוא טוען שאני מלחיצה סתם ושאין מה לעשות. אני טוענת שאפשר וחייבים לעשות, כי חובות לא מתחסלים מעצמם, שצריך להעמיד להוריו גבולות ברורים, שלא יתכן שלא נוכל לבנות את עצמנו בגללם. ומה לעשות שנסיון העבר, הן שלו והן של הוריו מעיד על כך שדברים לא הסתדרו בסופו של דבר. כרגע אנחנו במקום כזה שנראה שאם לא נפתור בינינו את חילוקי הדעות בעניין הזה, אין לנו מה להמשיך ביחד. מה לעשות?
 

seeyou

New member
הזמן עושה את שלו..../images/Emo60.gif

"יש בינינו אהבה אמיתית"...זה הדבר הכי חשוב! "גם הצורך לדאוג להוריו מלחיץ"...אני היתי אומר:כול הכבוד לו...זאת תכונה חיובית,את חייבת להיות לצידו - אסור לך לנסות להפריד ביניהם... עם הזמן תסתדרו!! " יתכן שלא נוכל לבנות את עצמנו בגללם"??? עם קצת מעמץ תעברו את התקופה הקשה... חשוב לשמור על הזוגיות ושלום בית...זאת דעתי!!
 
הורים לא מזניחים

בן זוגך תומך בהורים שהם זקנים וחולים, ויש לו לשלם מזונות, ואני מאמין שיש לו עוד פה ושם בעיות כמו לכולנו, ואת עוד באה ומוסיפה לו על מה שיש לו, הרצית שיזניח את הוריו הזקנים והחולים, למען אהבתך. למה שלא תצטרפי אליו לטפל בהוריו אם כל כך חשובה לך אהבתו, תתני לו יד תנסו לפתור ביחד את הבעיות, הוא יראה אותך שאת לצידו, הוא יבטח בך יוכל לקבל הצעות שלך..., אין מה לקשר הרס אהבתכם לטיפול בהוריו הורים לא עוזבים ביחוד שהם זקנים וחולים.
 
הייתי במקום דומה

ואנחנו יותר מבוגרים וגרים במרחק כשמקור הפרנסה של כל אחד מאיתנו קשור איכשהו למקום המגורים והילדה שלו עוד יותר רחוק והמרחקים הכבידו עד שויתרנו על הקשר. וכעת הגעגועים חזקים. ולא יודעים איך לגשר ואולי לחזור ולראות איך אפשר להתגבר על הקשיים... כל אחד מאיתנו לבד וחולם על האהבה שתענה על כל הצרכים ותהיה נטולת בעיות. יש בכל דבר כזה? אם אתם באמת אוהבים ויכולים לדבר בנועם על כל חילוקי הדעות שבינכם: אל תוותרו.
 

דיאבולו

New member
תיראי

יש מישפטים כמו אם אהבה לא הולכים למכולת.......... או כסף זה לא הכל בחיים......... יש עצות לשני הכיוונים העצה (החכמה לפי דעתי) היא לשבת עם עצמך לחשוב טוב ולהעמיד את הכל על כף המוזניים תיראי את צעירה ויש לדברים משמעות רצינית חכם כל אחד יכול ליהיות רק על החיים שלו ולא על חיי אחרים ורק ביגלל זה אנחי מציע לך לחשוב טוב מה את מצפה מיחייך ולחייך ותעשי את ההחלטות לבד כך שגם תדעי שאת אחראית לתוצאות ולא ניתן להאשים מישהוא אחר ותאמיני לי שתיחיי עם עצמך בהרבה יותר טוב בי ושבוע טוב
 

שחיף

New member
תשובה מאדם שאין לו מינוס בבנק

לפי תאורייך חברך הוא קצת כמו מהמר שדופק את החיים שלו ושל אחרים מפני שהוא לא שם לעצמו גבולות, הוא יהרוס אותך ואותו מבחינה כלכלית מפני שכך אישיותו בנויה, אופי לא אחראי וחסר מעצורים ולא יכול לדחות סיפוקים כנראה זה בעיה משפחתית שעוברת בגנים. ברחי ממנו כל עוד את יכולה!!! בעיה של, חוסר התאמה בין בני זוג, בנושא כספים -היחס לאופן השימוש והניהול שלהם, בד"כ לא ניתנים לגישור והפער בסופו של דבר יביא לפיצוץ היחסים לכן מוטב לחתוך את הקשר עכשיו מאשר בעוד כמה שנים.
 

יעקב ג

New member
גישה שונה לענין שהעלת

צינצילה כשיש אהבה אמיתית לא כדאי לוותר עליה, אבל הסיפור הכלכלי מעיב על הקשר, לבן זוגך קשה להציב גבולות לעצמו ולמשפחתו, הוא כבול בכבלים שכנראה הוא לא מסוגל להתיר אותם, תשמשי לו את כמודל שיכול ומסוגל להציב גבולות, תעשי הפרדה מוחלטת בין הקשר האישי והכלכלי איתו ! את ענייניך הכלכליים תנהלי לעצמך ללא קשר אליו, ועד כמה שאפשר ללא תלות בו והוא בך. תחיי איתו כאילו שלכל אחד מכם יש את הבית שלו, ואת המפגשים של האהבה והחברות תמשיכו לנהל באופן מוסכם בניכם, גם אם אתם חיים באותו בית, תסכמו כמה ואיך כל אחד נותן לניהול הבית, והשאר כל אחד לעצמו, הרציונאל הוא שאם חלילה בן זוגך יפול כלכלית את לא תפלי איתו, וכדי שהעניינים הכלכליים לא יעיבו על הקשר הטוב שיש בניכם, וכדי שהאהבה תנצח !!
 
למעלה