מאיוש שלי

סתיו*

New member
מאיוש שלי

היי מתוקה, לא יודעת אם את עדיין כאן, אבל אני אנסה בכל זאת. אני כל כך רוצה לכתוב ולכתוב, אבל לא מוצאת את המילים. מחסור מילים, שפע מחשבות. אני איתך מאיונת. בלב שלי. כל הזמן. והלוואי ויכולתי להקל קצת. לקחת ממך את הכאב. אני יודעת שעוברת תקופה נוראה. אבל מאיוש שלי, מעולם לא הפסקתי להאמין בך. ולעולם לא אפסיק. אני יודעת שאין דבר שאת לא יכולה לנצח. ועוד יבואו ימים טובים יותר. אני מבטיחה. ועוד יהיה אושר עצום שיעטוף אותך בין זרועותיו. עוד תבוא הקלה מלאכית שלי. תזכרי שאני אוהבת אותך, וחושבת עליך כל הזמן. אל תרימי ידיים. אני לא מוכנה לוותר עליך אף פעם. שולחת לך את כל הכוח שיש לי ומחזקת את ידייך. אוהבת עד אין סוף סתיו
 
למעלה