"מאיה או
"

k a b o o k

New member
"מאיה או ../images/Emo35.gif"

בפעם שעברה, דנו בנושא, מי לוקחת
מי יותר טובה מבחינת הקול, המראה, היחס וכ'ו.. רוני או מאיה
אחרי שיקלול של דעתכם וציוניכם.. רוני קיבלה ממכם: 52 וחצי נקודות, שזה ציון מכובד ביותר
ואילו מאיה זכתה בהפרש לא כל כך גדול עם 57 נקודות
אז
אחד יש למאיה, אנחנו ממשיכים בסיבוב.. והפעם: מי לוקחת
מאיה או דנה אינטרנשיונל
(קשה, מה..) והנה הקריטריונים:
ההתחלה של כל אחת מהן: (איך הן עלו, והגיעו למה שאין היום, איזו דרך יותר טוב לדעתכם?)
איכויות הקול: (זיופים, שירים, צורת שירה)
יחס למעריצים:
מראה: (לבוש)
משהו שעזר להתרומם בקריירה: כמו כן, אתם רואים שאני משתדל לשנות את הקריטריונים, אל תענו שוב אותו דבר על מאיה, כמו שעניתם בדיון "נגד" רוני, תענו "ביחס ל..", במקרה שלנו, דנה אינטרנשיונל
תהנו
ובהצלחה...
 

hero D

New member
טוב...

לי זה קשה כי אני מעריצה את שניהן אז אני לא ישווה, אני פשוט יגיד מה אני חושבת על כל אחת. ההתחלה של כל אחת מהן:
דנה - נלחמה מאוד קשה להגיע אל מה שהיא עושה, היא אמרה שהיו זורקים עליה ביצים בהופעות, היום סוגדים לה.
מאיה - מגיל 16 לפי מיטב ידעתי במקצוע. ההתחלה של התחילה מקריוקי - החלום של כל אחת שאוהבת לשיר שיגלו אותה. איכויות הקול:
למאיה יש קול מדהים, אחד הקולות הכי יפים ששמעתי.
לדנה יש קול ייחודי, מבחינת ייחוד היא עולה מאיה. יחס למעריצים:
דנה - מדהימה אל מעריצים. הייתי בהמון המון הופעות שלה, דיברתי איתה בטלפון, היא מקסימה! והכי חשוב שהיא יודעת להעריך כל מעריץ ומעריץ, ולא בשביל הפרסום, אלא כי היא יודעת להעריך.
מאיה - עוד לא יצא לי להפגש עם מאיה ככה שאני לא ממש יודעת. מראה:
דנה - אין על דנה בלבוש! יש לה את הלבוש הכי בוטה והכי מיוחד שיכול להיות. כל מה שישימו על הגוף המדהים שלה יראה פצצה. מה שכן, היא חורשת טו מאצ' על אותו בגד.
מאיה - אני פחות אוהבת את הסגנון של מאיה, הוא קצת פרחי לטעמי, אבל החלטה שלה מה ללבוש. משהו שעזר להתרומם בקריירה:
דנה הגיעה למה שהגיעה ע"י עופר ניסים. משם היא התקדמה לבד לבד וכל הכבוד לה על זה! אני חושבת שהארוויזון שדנה זכתה היה תפנית והראה לאנשים שלא חשוב מי אתה או מה אתה, הכשרון קובע.
מאיה התרוממה בכזו תעופה לא נורמלית, בצקב מהיר מאוד וזה הגיוני לפי הכשרון קול והבמה שיש לה. לסיכום - אני מאוד מאוד אוהבת את שניהן. אני חושבת שלדנה יש כיוון שונה ולמאיה יש כיוון שונה. המוזיקה של דנה זה יותר מוזיקת פופ של מועדונים וצעירים. המוזיקה של מאיה נוטה יותר לכיוון שמרני וים תיכוני. אני כן חושבת שלמאיה יש מה ללמוד מדנה לגבי ההצלחה. וזה הגיוני כי דנה קצת יותר זמן בעסק הזה.
 
אצלי זה עוד יותר קשה!!

דנה אצלי תמיד תמיד מקום 1 לא משנה מה כמה אני אוהב זמרים או אומנים אחרים דנה אצלי מקום 1 ! לכן להגיד מי יותר טובה דנה או מאיה.. אני מוותר להגיד ואני חושב שרובכם יודעים את התשובה.... אבל גם את מאיה אני אוהב לא פחות!! איזה תמונה כוסית !!
 

hero D

New member
אוי דני..

זה כזה תשובה שמתאימה לך. כל מה שדנה תעשה או תגיד אתה תגיד "אמן" החוכמה בלהעריץ מישהו היא שיהיה לך דעה משלך, ואין לך דעה משל. הסיבה היחידה שהגעת לפורום של מאיה כי אתה חושב שהיא כוסית. קצת פתאטי, אבל שיהיה.... יש לי שאלה. מה אתה אוהב בדנה?
 
כמה שטויות את מדברת...!!

את מדברת כמו פטיפון עם השטויות שאת מוצאיה מהפה שלך.... דנה אינטרנשיונל תמיד תיהיה והייתה מקום 1 !!!
 

hero D

New member
שטויות?

דני אני מכירה אותך מהפורום של דנה. אתה החנפן הכי גדול שאני מכירה וכל מה שדנה תגיד זה יהיה אמן.... בחיים שלי לא שמעתי אותך אומר ביקורת שהיא לא ב 100% מצויינת עליה ותסלח לי! להעריץ מישהו זה לדעת לתת לו ביקורת. אתה פשוט מתלהב! לא אמרתי שדנה לא מקום 1 אצלך, אמרתי שאין לך דעה אישית. בדיוק כמו שבאת לפה, אני בטוחה אפילו שאין לך את האלבום של מאיה כל ההודעות שלך פה מתחילות ב: מאיה כוסית ונגמרות ב מאיה כוסית. יאלה...שתהיה לך דעה משלך. אין לי שום דבר נגדך אני פשוט לא אוהבת אנשים שמתחנפים...
 

hero D

New member
ורוצה להוכיח?תוכיח!

תגיד לי מה אתה מעריץ בדיוק בדנה?
 

BravE NeW BoY

New member
אני לא יכול לענו זה...

אני מכיר רק שירים של דנה...לא מעבר לזה.. אבל אני בטוח ששתיהן מעולות
 

hero D

New member
לדעתי....

אי אפשר להשוות בינהם. דנה היא כוכבת שלא נולדה לפני כמה חודשים. הדרך להצלחה שלה היתה ארוכה ומייגעת מאוד, ומאיה לא תוכל להתחרות בזה. אני מתה על שניהן. את מאיה אני אוהבת בדרך שונה ואת דנה בדרך שונה. לגבי הסקר הזה, דנה ומאיה - אי אפשר להשוות בינהן. זה כמו להשוות בין מאיה לבין ריטה. אי אפשר. כל אחד הוא בן אדם בפני עצמו ובגלל זה שלתת ציונים זה די לא לעניין לדעתי. לכל אחת יש את הסגנון מוזיקה שלה. ועם כמה שאני מתה על מאיה והיא מדהימה אותי עם הקול המטריף הזה שלה, יש לה הרבה מה ללמוד מדנה.
 

ashton20041

New member
זה כמו להשוות בין:::

דנה אנטרנשיונל לזהבה בן את שתהן אני אוהב בדיוק איך שאת אוהבת את מאיה ודנה. ואי אפשר להשוות בנהם. זאת דיווה וזאת דיווה. אבל כמובן שדנה אצלי תמיד בעדיפות ראשונה.
 

ashton20041

New member
לא שאני חדש,

אני פשוט אחד שמוסיף פה ושם מידי פעם. אם יש משהו שמעניין אותי שאתם מדברים עליו. מותר??
 
איך בדיוק הגעת לשקלול שכזה../images/Emo35.gif

לפי נקודות שכל אחד כתב בהודעות שלו , ומי שלא כתב
 
טוב אז שלי .....

ההתחלה של כל אחת מהן: לא יודע מה ההתחלה של דנה אבל אני משער שהיא היתה יותר קשה. וכל הכבוד לה על כח הסבל. איכויות הקול: מאיה: אכויות קול נדירות. דנה: עד כמה שאין בה יכולות מדהימות בקול יש לה קול מרשים. יחס למעריצים: מאיה:כמו שאמרתי כבר היחס שלה לא ניראה לי כל כך חם. דנה: ניראת לי ממש חמודה וחמה כלפי המעריצים. מראה: מאיה: כוסית ומתלבשת פצצה . דנה :גם כוסית אבל אני פחות אוהב את הבגדים שלה כי רובם יותר מדי חשופים או בוטים. משהו שעזר להתרומם בקריירה: דנה: אירוויזיון ??!! מאיה: המראה שלה והכישרון כמובן ..
 
אוקיי

ואווו זה קשה....... איכויות הקולן:יש להן איכויות קול שונות...למאיה הוא יותר מלא ואצל דנה הקול יותר צלול... ושניהן מצויינות...
 

nerod 72

New member
מאיה ודנה.....

טוב כמו שנאמר פה באמת אי אפשר להשוות.. את דנה אני מעריץ כבר 7 שנים והיא כבר 11 שנים בביזנס.. לעומת מאיה שהתחילה ממש עכשיו...שפרצה לפני פחות ממחצי שנה.... ההתחלה: מאיה- קריוקי ובחתונות.... דנה- התחילה במופעי דראג בניהולו של עופר ניסים.... היא פרצה עם סעידה סולטנה שהיה שיר פרודי על השיר של ויטני יוסטון ובמקרה הפך ללהיט ומשם הדרך נסללה לאלבום וכו.... הסיפור של דנה שהיא הייתה גבר הוא כל כך שונה מזה של מאיה לכן אי אפשר בקטע הזה להשוות... מאיה היא לא ממש שונה ונחשבת למיינסטרים בלי שום מלחמה בדעות קדומות וכאלה.. אז פה צריך לתת לדנה את כל כל הקרדיט על ההתחלה ואיך היא עלתה והמצליחה בניגוד לכל הסיכויים.... ווקאליות: פה יש קצת תיקו.. לדנה יש קול שונה, אחר ונוגע ללב בהרבה מקרים... למאיה יש קול מדהים והיכולות הווקאליות שלה יותר גדולות משל דנה.. אז למרות שאני אוהב את הקול של דנה יותר אני חייב פה להיות אובייקטיבי ולהגיד שהיכול של מאיה יותר גדולה... מעריצים: טוב פה זה קשה..כי מאיה רק התחילה ואין לי מושג איך היא מתייחסת למעריציה אבל אני בטוח שטוב.. דנה היא מתה על המעריצים שלה והיא שיא הנחמדה איתם ואף פעם לא מזלזלת בהם.... מראה: מאיה- שלוב בין אלגנט לסקסי.. היא נורא משדרת סקס בלבוש ולדעתי זה נורא מחמיא לה כי היא כוסית.... דנה- יותר מתלבשת ( או התלבשה בעברה..) אקסטרווגנטי , מקורי ויותר דיווה שיק.... אז כאן יש תיקו... ההתרוממות: מאיה- טוב נו השירים של הדיסק הראשון... במיוחד סיפור מכור והלב שעזרו לה להגיע ממש לקונצנזוס של הקונצנזוס.... דנה- האלבום אומפטמפה עזר לה להגיע לקונצנזוס עם ישנן בנות ואני לא יוכלה.... וכמובן האירוויזיון שהפך אותה למובית תרובות וגיבורה ישראלית... שורה תחתונה, זו השוואה מאוד עילגת כי אי אפשר להשוות בין דנה שיש לה רקע של 10 שנים למאיה שעוד אין לה שנה... אין על מה כל כך להסתמך כי אנחנו לא עד כדי כך מכירים אותה טוב.... אבל אני חייב להודות שאני מעדיף כמובן את דנה... למרות שמאיה אצלי נמצאת במקום השני..ולדעתי חוץ מדנה היא האמנים הכי טובה בארץ....
 
למעלה