FrenchHorn
New member
מאזן ציפה
שלום!
אני מעוניין לקנות מאזן ציפה ואני טיפה מתלבט בין מאזן רגיל לכזה שמתנפח מהגב (זה פרפר או דמוי פרפר?)
http://www.dugit.co.il/?CategoryID=192&ArticleID=1597
אז קודם כל, מה אתם אומרים על המאזן שבקישור? הוא טוב? נוח?
ומה היתרונות וחסרונות של מאזנים מסוג כזה ומאזנים רגילים?
יש לי עכשיו כוכב 2 ואני מעוניין עוד שנה להמשיך לדייבמאסטר.
תודה לעונים!
שלום!
אני מעוניין לקנות מאזן ציפה ואני טיפה מתלבט בין מאזן רגיל לכזה שמתנפח מהגב (זה פרפר או דמוי פרפר?)
http://www.dugit.co.il/?CategoryID=192&ArticleID=1597
אז קודם כל, מה אתם אומרים על המאזן שבקישור? הוא טוב? נוח?
ומה היתרונות וחסרונות של מאזנים מסוג כזה ומאזנים רגילים?
יש לי עכשיו כוכב 2 ואני מעוניין עוד שנה להמשיך לדייבמאסטר.
תודה לעונים!