מאז'אל טוב!

מאז'אל טוב!

אודליה (ODERY), מזל טוב ליום הולדתך ה-... עד 120 כ-20 בשמחה, אושר, בריאות, נחת רוח, אהבת אמת, שלווה, הצלחה בכל מעשי ידייך. מי יתן והקב"ה ימלא כל משאלות ליבך לטובה שעוד השנה נזכה (אם תזמיני אותנו כמובן) לרקוד בחתונתך עם הראוי לך! והכי חשוב שכל מה שאת מאחלת לעצמך בטוב (ונכון מאיתו יתברך גם כן) יהיה ללא עיכובים ומניעות!!!
 
מזל טוב....

לחגוג בסוכות זה זכות ב"ה יש מצווה ממילא לשמוח ועוד חגיגה זה ממש אושר. תבורכי מפי עליון בכולללללל טוב אמן.
 

גרציה פ

New member
../images/Emo65.gifהמון מזל טוב יקירה../images/Emo213.gif

שתיזכי לשנים מאושרות, מלוות בהמון נחת, בריאות, הגשמה עצמית ו א ה ב ה. ובקיצר.... מאחלת לך את כל הטוב שבעולם.
אוהבת מאוד
 

אתי Z

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב ../images/Emo65.gif

יום הולדת שמח זו רק ההתחלה של הברכה. כי בעצם רציתי לאחל לך הרבה מהכל ובעיקר שמחה.
ולאחל הצלחה בחיים ואין סוף אהבה
שצחוקך יהדהד מהלב וליבך יהיה מלא ידידות וצהלה
שכל מי שימצא סביבך יחוש רק אושר וברכה
שבריאות ומזל יהיו לך כל חייך לא רק השנה.
אוהבתותך המון
 

odery

New member
שונא מתנות יחיה

אבל ברכות על ברכות לא נאמר,להפך,נאמר שלא תהא ברכת הדיוט(פשוט) קלה בעיניך,אז אמן ואמן.תודרבה למי שברך כאן ולמי שברך בטלפון,הלואי שהברכות והאיחולים יענו מהשמים.(ותודה לבוחשים בקדרה).
 

gala2111

New member
../images/Emo24.gif מזלטוב פרינססה...

כל טוב שבעולם נשומקה...שיתגשמו כל משאלות לבך לטובה ! ( ותניחי לקדרה ) וגם שבוע טוב... גאלה.
 

odery

New member
גאלה (ולכל אלה שאין חברים מדהימים)

אלה שבחשו בקדרה רקחו לי טלפון מצ' בניון עם איחולים מה זה לבביים...
 

odery

New member
צדיק בניון בשבילי זה אברהם

למרות שאני לא דוסמטר...והתמימות המעושה שלך יקירי,שובת לב...(בת 18 נה נה ננה נה)לגבי הקשרים,יש לך תמס`,אני בספק מה יצא לך(במס` 1 תפוס בשני בטח תסונן).
 
ככה זה עם סלברטיאים...

או שהם תפוסים או שהם מסננים. ולגבי הגיל אמרתי לך שלא חשוב מה אומרים האנשים שמסביב או מבחוץ העיקר הוא מה שאת מרגישה.(80 לא?)
 

טל טל 20

New member
המון מזל טוב ../images/Emo65.gif

שתזכי לעוד הרבה שנים מאושרות ושמחות עם המון אהבה,אושר בריאות והצלחה עד אין סוף, בכל מעשי ידיך!
 
מזל טוב ממי!!!../images/Emo140.gif

עד 120 ! הרבה שמחה, אושר ובריאות! שכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה לעבודת ה' יתברך! אוהבת, בתאל
 
למעלה