מאוורר תיקרה על תיקרת רביץ

yossinaor

New member
מאוורר תיקרה על תיקרת רביץ

שלום, בהמשך לשירור המזגן הקופא... אנו חושבים לחסוך בחשמל ולהתקין מאוורר תיקרה. הבעיה- התיקרה היא תקרת רביץ - לדעתכם ניתן להתקין? חשבתי על שני ברגים לתוך הקורה ובורג שלישי שיתקע בתיקרה עם דיבל גבס. על אילו ברגים הייתם ממליצים לקורה? לדעתכם דיבל הגבס יצליח לתת תמיכה? תודה, יוסי.
 

רשר

Well-known member
מנהל
תלית מכשיר כבד על "רביץ"

הגדל את החור עד כמעט קוטר המכסה (בלדכין) של חיבור התקרה הכנס סרגל עץ 4X2X60 ס"מ כאשר קשור אליו חוט במרכזו, לאחר שסרגל נפל על הרביץ משוך את החוט עד שמרכז הסרגל יהיה מעל החור, אם תצליח לסובב אותו כך שיהיה בניצב לסרגלי התקרה (לא תמיד רואים אותם) מה טוב, חבר אליו את תושבת המאוורר עם ברגי עץ ארוכים כשהחוט משמש "קונטרה", אם אתה במקרה ליד סרגל קיים תוכל להשתמש בחדש כתוספת לשאר הברגים שלא נכנסים לקיים.
 
בוקר טוב יוסי - מאוורר תקרה ניתן

להרכיב על תקרת רביץ , לי יש שניים כאלה , עליתי לגג והנחתי לוח עץ בין הקורות וחיברתי אותו אליהן , את הברגים חיברתי עם אומים עם אבטחה , מכיר? כאלה עם פלסטיק בפנים + שייבה קפיצית , עובד כבר 9 שנים
 

davesh

New member
מנצל"ש

אני רוצה לתלות מאוורר תיקרה, אבל רוב הסיכויים שאין לי תיקרת בטון (תליתי פעם מתקן אופניים בתיקרה ונפער לי בור ענק שנאלצתי לבטן). רציתי לדעת אם אפשר לחבר לתיקרה פלטת עץ עגולה בקוטר גדול מבסיס המאוורר עבה במיוחד בעזרת כמות נכבדה של דיבלים רגילים (דיבל 8 למשל) וממנה לתלות את מאוורר התיקרה?
 

רשר

Well-known member
מנהל
תליה על תקרת איטונג

אם מלוי התקרה באיטונג קל, חפור עם המקדח הרחבה לחור בצורת אגס הפוך, מלא את החור בגבס או בטון (אפשר גם תערובת בינהם, לזירוז היבוש ולחוזק הבטון) את המילוי מכניסים לשקית נילון עם חור קטן וסוחטים את השקית לתוך החור לפני המילוי צריך להחליט אם מכניסים את הדיבל כשהמילוי רך או לאחר שהתיבש קודחים בו. אם אתה מכניס דיבל מתכת כדאי לעטוף אותו בניר כדי שהמלוי לא ימנע אחר כך הברגה של הבורג, דיבל פלסטי ניתן להכניס כשהמילוי רך ולהבריג את הבורג לאחר התקשות המילוי.
 

davesh

New member
הלוואי והיה לי איטונג ...

זה בניין בן 60 לפחות. נראה לי שיש שם בלוקים, וגם זה מוטל בספק. ואני לא רוצה לחפור ולבטן. זה עושה יותר מידי לכלוך וגם צריך לדאוג שהבטון לא יינזל מהתיקרה או שפשוט ייפול כל הגוש בטון. בגלל זה חשבתי להשתמש בפלטת עץ ואליה לקבע את בסיס המאוורר.
 
למעלה