מאוהבת בך

  • פותח הנושא sufa
  • פורסם בתאריך

sufa

New member
מאוהבת בך



האנושות התאכזרה אליך, פתאום אף אחד לא מבין שום דבר. האהבה שלחצה אותך אל בין שפתותיו, החיים, שלפעמים הם קשים לא פחות, אבל את...בשלך, הולכת אחרי הלב, אחרי הגוף שקרא לך, לאופי ששונה עד בלי היכר, וגרם לך לא פעם לבכות. מתחשק לך לפעמים לברוח מהכל, גם מעצמך... לשוט על ענן להביט על הכל מלמעלה, אך לא אחר מאשר הבכי יחזיר אותך אל האדמה בחוזקה. שעון החול מתרוקן לאיטו את, לעולם לא ניגמרת. אט אט הזמן עובר, את צועדת לבד בשורה, מחכה לו אולי שישוב מענן ויביא איתו איזה אושר כי שום דבר לא כואב כמו קופידון וחצים שדוקרים... כי את מאוהבת.
 

מיכל 1

New member
סופתי



אל תבכי יקרה שלי אנושות לא יכולה להתאכזר כך סתם.. וחיים קשים יש בעצם לכולם ואת ליבך ההוא שקנה - באהבתו עד תום יהיה מאושר עד בלי די - כי את יהלום לכי יקרה אחר הלב..הגוף..הקורא ועוד תחזור אהבתך הכבדה כים ועוד תחזור תשוקתך לאיש נעלם וכשגשם ראשון ירטיב את ליבו מתוך עננים ששטים בקרבו את עוד תראי חברתי - את שלא תגמרי לא תצעדי עוד לבד בשורה לא תצפי לאושר שלו בתמורה תהיי עצמאית חזקה - אשה מקסימה וגם החיצים שדקרו את ליבך יעלמו חיש מהר - בתוך עוצמתך..
 
למעלה