מסע בדרך להורות
New member
מאובחנת חדשה
אני סובלת מכאבים כרוניים בגוף כבר 6 שנים, בנוסף לתחושת תשישות במשך שנים רבות עוד יותר ונדודי שינה.עברתי במהלך השנים הללו רופאים רבים, את כל הבדיקות האפשרויות וכמעט כל טיפול אפשרי.רופא אחד לפני מס' שנים קבע שזה פיברו', אך הבדיקה שעשתה הייתה לדעתי מאוד מחפפת, ולא עשיתי עד אז מספיק בדיקות שיכלו לשלול מחלות אחרות, כך שלא ממש התייחסתי לקביעתו.לאחר מכן פניתי לראומטלוג באופן פרטי שקראתי עליו באינטרנט שהוא מתמחה באבחון פיברומילגיה. הוא קבע שלא מדובר בפיברו' כי הכאבים לא היו דווקא באותן הנקודות הידועות. אותה קביעה הייתה גם לראומטלוג נוסף: לא פיברו.המשכתי עם השנים עם עוד בירורים ועוד טיפולים אך לשווא. הסבל ממשיך. הלכתי לאחרונה לראומטלוג שקיבלתי עליו המלצות חמות שהפנה לבדיקות נוספת שלא עשיתי עד אז שכולן יצאו תקינות. הוא אמר שלא ניתן לדעת מה גורם לכאבים.אתמול הייתי אצל ראומטלוג נוסף שקבע חד משמעית שזה פיברומיאליגה.כך או כך, זה לא ממש משנה, כי עד היום לא נמצא טיפול שיקל על הכאבים שלי, וגם אם נותנים שם למחלה, זה לא יגרום להקלה או לריפוי.אני בתחושה שבסביבתי אף אחד לא ממש מבין מה עובר עליי. היחידה שהבינה ועזרה ותמכה הייתה אימי שנפטרה לאחרונה. אז לא נשאר לי למי לקטר ולבכות או ממי לקבל תמיכה.לבעלי כבר נמאס לשמוע אותי מקטרת. אני בתחושה שכל פעם מחדש הוא שוכח שאני כאובה ומוגבלת, ולא מבין למה אני מצפה ממנו שייעשה יותר עבודות בית ממה שהוא עושה.אנשים בסביבתי לא מבינים מה זה להרגיש כאבים 7 ימים בשבוע במשך 24 שעות ביממה במשך 6 שנים רצופות.אני עושה מאמצי על כדי לתפקד כמה שיותר רגיל, לנהל בית, לגדל ילדים ולעבוד במשרה חלקית.
אני סובלת מכאבים כרוניים בגוף כבר 6 שנים, בנוסף לתחושת תשישות במשך שנים רבות עוד יותר ונדודי שינה.עברתי במהלך השנים הללו רופאים רבים, את כל הבדיקות האפשרויות וכמעט כל טיפול אפשרי.רופא אחד לפני מס' שנים קבע שזה פיברו', אך הבדיקה שעשתה הייתה לדעתי מאוד מחפפת, ולא עשיתי עד אז מספיק בדיקות שיכלו לשלול מחלות אחרות, כך שלא ממש התייחסתי לקביעתו.לאחר מכן פניתי לראומטלוג באופן פרטי שקראתי עליו באינטרנט שהוא מתמחה באבחון פיברומילגיה. הוא קבע שלא מדובר בפיברו' כי הכאבים לא היו דווקא באותן הנקודות הידועות. אותה קביעה הייתה גם לראומטלוג נוסף: לא פיברו.המשכתי עם השנים עם עוד בירורים ועוד טיפולים אך לשווא. הסבל ממשיך. הלכתי לאחרונה לראומטלוג שקיבלתי עליו המלצות חמות שהפנה לבדיקות נוספת שלא עשיתי עד אז שכולן יצאו תקינות. הוא אמר שלא ניתן לדעת מה גורם לכאבים.אתמול הייתי אצל ראומטלוג נוסף שקבע חד משמעית שזה פיברומיאליגה.כך או כך, זה לא ממש משנה, כי עד היום לא נמצא טיפול שיקל על הכאבים שלי, וגם אם נותנים שם למחלה, זה לא יגרום להקלה או לריפוי.אני בתחושה שבסביבתי אף אחד לא ממש מבין מה עובר עליי. היחידה שהבינה ועזרה ותמכה הייתה אימי שנפטרה לאחרונה. אז לא נשאר לי למי לקטר ולבכות או ממי לקבל תמיכה.לבעלי כבר נמאס לשמוע אותי מקטרת. אני בתחושה שכל פעם מחדש הוא שוכח שאני כאובה ומוגבלת, ולא מבין למה אני מצפה ממנו שייעשה יותר עבודות בית ממה שהוא עושה.אנשים בסביבתי לא מבינים מה זה להרגיש כאבים 7 ימים בשבוע במשך 24 שעות ביממה במשך 6 שנים רצופות.אני עושה מאמצי על כדי לתפקד כמה שיותר רגיל, לנהל בית, לגדל ילדים ולעבוד במשרה חלקית.