מכורה לאהבה*
New member
םופטי..........
לנו שמת למנהיג... איש פשוט...יושב אוהלים... ואיך ינהיג כאן פיטפוטים... והוא איש של הגיגים... ואותנו לא ביקרת... וציוץ כאן לא שידרת... עזבת אותנו בלי רועה... וליבנו כאן הומה... שוב אלינו חזרה... ועשה לנו חג שמחה... נעטוף אותך בחדווה... ונשיקות של תאווה... מכורה לאהבה.
לנו שמת למנהיג... איש פשוט...יושב אוהלים... ואיך ינהיג כאן פיטפוטים... והוא איש של הגיגים... ואותנו לא ביקרת... וציוץ כאן לא שידרת... עזבת אותנו בלי רועה... וליבנו כאן הומה... שוב אלינו חזרה... ועשה לנו חג שמחה... נעטוף אותך בחדווה... ונשיקות של תאווה... מכורה לאהבה.