למזלך הרב,
שמרתי את החומר של שנה שעברה (הא! ידעתי שזה יבוא לידי שימוש מתי שהוא!

אפילו יש לי את המתכונת!!) אז ככה (הולכת ובודקת): מודלים להתפתחות אמצעי תקשורת הומנים- אני חושבת שזה קשור למודלים לתאור תהליך תקשורת: ממודלים קווים למודלים מעגליים, המודל הפשוט, אח``כ המודל של הרולד ד` לאסוול, אח``כ גירסת בראדוק למדול לאסוול, ואח``כ המודל של שאנון וויבר, שבו מוסבר על קוד, קידוד, פענוח ורעש (איך הכיתה שלי אהבה את זה... כל הזמן -``יש רעש בתקשורת!``). אח``כ מודלים מעגליים (המודל של דה-פלר, אח``כ המודל של פיסק- הפתחות מלאה של התקשורת) התפתחות אמצעי התקשורת עפ``י כספי- אין לי מושג בדיוק במה מדובר, כי אצלנו זה לא הופיע ככה בסילבוס, אלא מהי תקשורת המונים, חברת המונים, תרבות המונים. אבל אם את מחפשת חומר עליו אז תוכלי למצוא בספרים האלה: דן כספי, תקשורת המונים, כרך א`,ב`,ג`, הוצאת האוני` הפתוחה דן כספי, תקשורת המונים, מקראה, האוני` העברית, 1995 דן כספי, תקשורת ודמוקרטיה בישראלף הוצאת הקיבוץ המאוחד חוץ מזה, אין חומר שהוא לא לבגרות (וגם אם הורידו אז זה לא הרבה- כמו שנה שעברה אני מניחה) אז פשוט תלמדי את הכל. הבגרות היא קלילה, באמת שאין לך מה לדאוג! דרך אגב, איך קוראים למורה שלך?