אקסמן היחיד
New member
ל ד ע ת כ ם . . . . .
מ`תם אומרים... (למרות שזה לא נוגע לכיס שלכם) אבל בתור מחשבה האם כדאי שמאיר באמת יילך אם שחר עד הסוף ויגייס כסף (כמו שהביא בשביל נימני...) ויקנה את ברדה?!? כי גם במידה שהוא יסכים להשאיל לנו אותו אזזז אתם יודעים שאם הוא היה טוב אזז הוא כבר לא היה אצלנו.... או שעדיף לישמור את הכסף הזה לדברים אחרים..... ?????
מ`תם אומרים... (למרות שזה לא נוגע לכיס שלכם) אבל בתור מחשבה האם כדאי שמאיר באמת יילך אם שחר עד הסוף ויגייס כסף (כמו שהביא בשביל נימני...) ויקנה את ברדה?!? כי גם במידה שהוא יסכים להשאיל לנו אותו אזזז אתם יודעים שאם הוא היה טוב אזז הוא כבר לא היה אצלנו.... או שעדיף לישמור את הכסף הזה לדברים אחרים..... ?????