לתת או לא לתת אקמול?
לפני יומיים נסענו לחברים. כשהגענו, קסם התלוננה שכואב לה הראש. לא היה לה חום, אם לשפוט לפי תחושת היד במצח, אבל נתתי אקמול, כדי לשפר הרגשתה, וזה באמת שיפר את הרגשתה. אתמול, כשחזרנו, היא נרדמה באוטו, וכשיצאה מהאוו, פתאום התחילה לבכות, ואמרה שכואבת לה הבטן, ואח"כ שכואב לה הראש, ועוד כל מיני מיחושים. מדדתי לה חום, והיה 37.5. נתתי לה אקמול, שוב כדי לשפר הרגשתה, ובאמת עד שהלכה לישון היתה במצברוח מצוין. הבוקר הבטחתי שאוציא אותן מוקדם מהמסגרת (את צ'ומפי מהגן ואת קסם מהצהרון) ברגע שנגמר הבי"ס, המורה התקשרה להגיד שקסם רוצה שאקח אותה כבר עכשיו. בקיצור, כשלקחתי אותה, היא שוב התלוננה, שכואב לה הראש (כששאלתי אותה איך היה לה היום היא אמרה שכאב לה הראש וכאבה לה הבטן, ושהמורה אמרה לה לנוח אבל זה לא עזר לה) עכשיו היא בוכה, ובעיקר דורשת שאתן לה אקמול. אני לא יודעת אם באמת כואב לה או לא, אין לה חום (לפחות למגע. לא מדדתי לה חום). מצד אחד, אולי באמת כואב לה, ובסה"כ איזה נזק יכול כבר האקמולי לעשות? מצד שני - אני לא רוצה שהיא תתרגל שכל פעם ש"כואב" לה - הפתרון יהיה אקמולי. אני ממש מתלבטת.... מה אתן אומרות?
לפני יומיים נסענו לחברים. כשהגענו, קסם התלוננה שכואב לה הראש. לא היה לה חום, אם לשפוט לפי תחושת היד במצח, אבל נתתי אקמול, כדי לשפר הרגשתה, וזה באמת שיפר את הרגשתה. אתמול, כשחזרנו, היא נרדמה באוטו, וכשיצאה מהאוו, פתאום התחילה לבכות, ואמרה שכואבת לה הבטן, ואח"כ שכואב לה הראש, ועוד כל מיני מיחושים. מדדתי לה חום, והיה 37.5. נתתי לה אקמול, שוב כדי לשפר הרגשתה, ובאמת עד שהלכה לישון היתה במצברוח מצוין. הבוקר הבטחתי שאוציא אותן מוקדם מהמסגרת (את צ'ומפי מהגן ואת קסם מהצהרון) ברגע שנגמר הבי"ס, המורה התקשרה להגיד שקסם רוצה שאקח אותה כבר עכשיו. בקיצור, כשלקחתי אותה, היא שוב התלוננה, שכואב לה הראש (כששאלתי אותה איך היה לה היום היא אמרה שכאב לה הראש וכאבה לה הבטן, ושהמורה אמרה לה לנוח אבל זה לא עזר לה) עכשיו היא בוכה, ובעיקר דורשת שאתן לה אקמול. אני לא יודעת אם באמת כואב לה או לא, אין לה חום (לפחות למגע. לא מדדתי לה חום). מצד אחד, אולי באמת כואב לה, ובסה"כ איזה נזק יכול כבר האקמולי לעשות? מצד שני - אני לא רוצה שהיא תתרגל שכל פעם ש"כואב" לה - הפתרון יהיה אקמולי. אני ממש מתלבטת.... מה אתן אומרות?