לתשומת לבכם

alonfo

New member
לתשומת לבכם ../images/Emo70.gif

משום מה נראה לי שתיכף יתחיל כאן שרשור מעניין... זה מה שקיבלתי היום בבוקר בסוף הרכיבה.
 
נראה לי שהם צודקים, אני לא מכיר את

המקום, או לאן בכלל הוא מוביל, אבל אם חוסמים להם את הישוב בהרבה מכוניות, ותופסים להם את החניה, זה באמת יכול להיות מעצבן.
 

ido mazor

New member
היה לך כח לגנוב לי את הפתק? ../images/Emo122.gif

זה לא אתה קיבלת (יא טרמפיסט מתמיד), אלא אני. נראה לי שהתאוששת יפה מהנפילה והסלטה לפנים שהרבצת. אולי תעבוד קצת על שיפור היכולת הטכנית או לחילופין תקנה אופניים נורמליות סוף סוף?
 

smigol

New member
לא צריך להפריע להם בחיים אבל

צריך לברר אם כרמי יוסף הוא לא שטח פרטי .אז צריך להחנות כמו שצריך אבל חוץ מיזה שיקפצו .כשהם באם לרחוב שלי הם לא שועלים אותי איפו להחנות.
 

indianajhons

New member
חצופים !!!

אמנם צריך לשמור על שקט ואורך רוח בכל ישוב בארץ, אבל המתנשאים שם קצת הגזימו. הקרקע אינה שלהם, למעט החניה הפרטית שלהם ואין להם כל סמכות לאסור חניה במקום ובטח שלא לממש איומים מרומזים ( אפילו לא מדבקה קשה להסרה על החלון). ולכן - אם לא חניתם במקום פרטי או כזה שהמועצה סימנה כאסור לחניה, תתבעו אותם על נזקים ( אם יהיו ) ונראה אותם. מענין מה אמורים לעשות תושבי שיכון וותיקים ( ליד הירקון) שיש להם פי עשר מכוניות של רוכבים ליד הבית? אני בטוח שלעירוני רגיל אין חוצפה לשים פתקים כאלו ( ובטח אין שער או קב"ט משועמם ) איפה פה עינינו של הקב"ט? הרי ברור ממכתבו שאין שום בעיית בטחון. אז שישב בשקט ויטפל בעניינים שלו, ובעיקר יבין שרחובות כרמי יוסף שיכים לי בדיוק כמו לו, וכנ"ל רחובות ת"א בהם אני גר. אינדי.
 

gili171

New member
מה שנכון...

אני חושב שהם בהחלט צודקים . אני תמיד חשבתי על התושבים שגרים בסמוך לאנדרטה... איזה רעש בבוקר השקם וגם צפיפות של רכבים... מבין בהחלט את המצוקה שלהם. אבל... הם מנסים לעזור בכל מקרה - הכניסה ליער שהם מציעים יכולה להיות הרבה יותר נוחה ואני בטוח שגם יהיו ביער יותר מקומות חניה כך שלא יצטרכו להחנות להם ברחוב ליד הדלת. אחרי הכל... צריך לכבד את תושבי המקום ואל לנו להשאיר רושם רע על כלל הרוכבים. בקיצור ... אז ניסע קצת על כורכר עד לנקודת ההתחלה וגם נסמן בשילוט מכוון את הדרך לנקודת החניה הקרובה לנקודת הגובה ביער(להתחלה קלה). ואני מקווה שמזה יצא רק טוב..
 
למעלה