לתפירת מוצר עם שילובי בדים

לתפירת מוצר עם שילובי בדים

איפה אפשר להשיג חתיכות של בדים?
נראה לי יקר לקנות מכל בד מטר מה גם שמאד קשה למצוא מבחר מגוון (לי לפחות) שמתאים אחד לשני
יש לכן מושג איפה ניתן לרכוש סדרות של בדים התואמים זה לזה?
תודה!
כעקרון אני בחיפה אבל רוב המבחר שראיתי הוא של פרחים והמוצרים שמועלים פה הם מבדים מהממים שלא נתקלתי בכאלו יפים בחנויות פה...
 

מוסיקה1

New member
אפשר לקנות רבע שמן

אלו בדי כותנה לרוב שמוכרים אותם בחנויות לקווילט,
החתיכה היא בגודל של 45/55 ס"מ בערך.
אבל האמת היא שזה ממש תלוי מה את מחפשת, לפעמים מטר בד יהיה יותר זול מרבע שמן.
אפשר למצוא את זה בפיסות וגם בחנויות של בדים בחו"ל.
 

דנא6

New member
המקור הכי שופע הוא כמובן חו"ל

חנויות בדים בחו"ל או ETSY מוכרות חתיכות קטנות יחסית של בדים-רבע שמן לפעמים שמינית שמנה ואם את מחפשת חתיכות בסטים שכל הבדים מתאימים זה לזה אז יש את ה PRE CUT של חברת MODA. נכון לפעמים תקני רבע שמן במחיר שאפשר לקנות מטר בד אבל את תעשי את השיקול של המבחר והיופי מול העלות . יש גם חנויות בארץ שמוכרות חתיכות כאלה למשל "פיסות" ובאזור שלך היה את מרכז הקווילט בבוסתן הגליל אבל נדמה לי שהן בתהליכי סגירה.
 

justmom

New member
זה מנח "מקצועי"

רבע מטר רגיל נחתך לרוחב הבד - הבד על הגליל הוא ברוחב 115 ס"מ (40-42 אינץ') וכשחותכים ממנו רבע יארד, את מקבלת "איטריה" ארוכה ברוחב כ-9 אינץ' ובאורך 44 אינץ'. לא תמיד נוח לעבוד איתה, ולכן המציאו את הרבע השדבן - חותכים חצי יארד בד, כך שמתקבלת חתיכה של 18 על 44 אינץ'. את החתיכה הזו חותכים לשניים בדיוק באמצע - בקיפול של הבד לשניים, וכך מתקבלות שתי חתיכותף כל אחת בגודל 18 אינץ' (חצי יארד) על 22 אינץ' (חצי מהרוחב המקורי של 44 אינץ'). עם מלבן כזה הרבה יותר נוח לעבוד והוא פחות מגביל אותך, אבל שטח הבד שאת קונה זהה לשטח של ה,איטרייה" של הרבע הרזה.
 

justmom

New member
ועוד משהו,

את יכולה לקנות אוספים בכל מיני גדלים - אם אוסף של רבעים זה יותר מדי, יש גם משהו שנקרא Layer Cake - גם זה של מודה, את מקבלת ריבועים בגודל של 10 על 10 אינץ', מליין שלם של בדים, כך שכלם תואמים וזה עולה פחות מחבילה של רבעים שמנים.
 
למעלה