לשנהב וספיר

לשנהב וספיר

חזרתי עכשיו ישר למזגן מקווה לראות ולשמוע ממכן תנעימו לי קצת את הזמן :)))
 

שנהב*

New member
צעירושששש.....

היייייי מה שלומך? ובכן אני בכל אופן חזרתי קצת יותר מאוחר ומאחר והייתי ממשששששש עייפה וגם לא הרגשתי טוב... אז נכנסתי יישר למיטה המתוקה שלי :) מקווה שעבר עליך לילה קסום.. ומקווה לדבר איתך היום.. :)
 
למעלה