לשנהב וספיר חזרתי עכשיו ישר למזגן מקווה לראות ולשמוע ממכן תנעימו לי קצת את הזמן :)))
צ צעיר בנשמה New member 14/7/01 #1 לשנהב וספיר חזרתי עכשיו ישר למזגן מקווה לראות ולשמוע ממכן תנעימו לי קצת את הזמן ))
ש שנהב* New member 14/7/01 #2 צעירושששש..... היייייי מה שלומך? ובכן אני בכל אופן חזרתי קצת יותר מאוחר ומאחר והייתי ממשששששש עייפה וגם לא הרגשתי טוב... אז נכנסתי יישר למיטה המתוקה שלי מקווה שעבר עליך לילה קסום.. ומקווה לדבר איתך היום..
צעירושששש..... היייייי מה שלומך? ובכן אני בכל אופן חזרתי קצת יותר מאוחר ומאחר והייתי ממשששששש עייפה וגם לא הרגשתי טוב... אז נכנסתי יישר למיטה המתוקה שלי מקווה שעבר עליך לילה קסום.. ומקווה לדבר איתך היום..