לשלוח את הילד לכיתה עם המסכה?

touti

New member
לשלוח את הילד לכיתה עם המסכה?

אם לשלוח-אז להשאיר את המזרקים בבית, נכון? במסגרת של הבן שלי נשמע לי לא אחראי לשלוח את הילד עם מסכה,מצד שני עוד יום חופש בבית עם הילד זה קשה. מה הייתם עושים?
 
היי

אצל אחי, הורי ואני פוחדים יותר מחנק מהמסכה מאשר התועלת שבה. כיוון שאנחנו יודעים שהוא מתנגד מאוד למסכה הזו ופוחד ממנה נורא ביקשנו שלא לשים לו אותה. האם הילד שלך לא יתנגד לשים את המסכה הזו עליו?? חוץ מזה תלוי כמה ילדים נמצאים בהשגחה של מבוגר אחד??? אצל אחי יש 12 ילדים עם 2 מבוגרים. לא יודעת איך בדיוק הם יספיקו לקחת את כולם למרחב מוגן ולשים את המסכות לכולם תוך 3 דקות, וגם לשים לב שאף אחד לא נחנק שם בפנים, ביחוד שעושה רושם שהילדים לא ממש יתלהבו להכנס לתוכם. הדגש ששמנו הוא אם יש מרחב מוגן כמו ממ"ד שאפשר יהיה להכניס אותם אליו במהירות ונמצא באמת קרוב....אצל אחי הוא נמצא בדירה עם ממ"ד... נראה לך שיש כזה אצל הבן שלך??? או מקלט אטום קרוב מאוד??? מקווה שלא הוספתי יותר למבוכה...
 

באשי

New member
עם מסיכה או בלי

לפי עניות דעתי, יש לשלוח את הילד עם המסיכה סגורה, כשאין אפשרות להגיע למזרק. יש להגיע להסכמה עם המסגרת החינוכית איך לשלוח את המזרק-בכל מקרה אין שום סיבה שבעולם שהילד ישאר בבית בתקופה כזו. אני זוכרת את מלחמת המפרץ 1 כסיוט בגלל העובדה שהבן שלי נשאר בבית ללא תעסוקה למעט טלויזיה.
 
למעלה