לשי ולאריק החולה
מחר ב-5.00 (יום חמישי בבוקר) יקרינו את החלק השני של "הימורים מסוכנים" בבי.בי.סי-פריים. האם יש אפשרות לבקש הקלטה? ולשי, הבוקר מצאתי הפתעה ממך. קיבלתי את חוברת ההדרכה לגנים בנושא חנוכה. יופי של חומר. הביבליוגרפיה אכן תסייע לי למצוא כמה מהשירים והסיפורים שידעתי עליהם (והתיחסתי אליהם במאמרי כאן), אך לא אל כולם הגעתי כי לא ידעתי היכן למצאם. יופי, באמת הוספת לי עוד שמחה בחג. אריק, טרם הגבת להצעתי ל"גן פגישה", נראה שאכן החום השפיע עליך. נראה גם שאין מצב (כך אומרים הצעירים, לא?) שתוכל להקליט לי הפרק שביקשתי לעיל. מילא, העיקר שתבריא מהר.
מחר ב-5.00 (יום חמישי בבוקר) יקרינו את החלק השני של "הימורים מסוכנים" בבי.בי.סי-פריים. האם יש אפשרות לבקש הקלטה? ולשי, הבוקר מצאתי הפתעה ממך. קיבלתי את חוברת ההדרכה לגנים בנושא חנוכה. יופי של חומר. הביבליוגרפיה אכן תסייע לי למצוא כמה מהשירים והסיפורים שידעתי עליהם (והתיחסתי אליהם במאמרי כאן), אך לא אל כולם הגעתי כי לא ידעתי היכן למצאם. יופי, באמת הוספת לי עוד שמחה בחג. אריק, טרם הגבת להצעתי ל"גן פגישה", נראה שאכן החום השפיע עליך. נראה גם שאין מצב (כך אומרים הצעירים, לא?) שתוכל להקליט לי הפרק שביקשתי לעיל. מילא, העיקר שתבריא מהר.