לשיר כל הדרך אל הבנק

לשיר כל הדרך אל הבנק

איזה משפט יפה אההה.. הלוואי על כולנו פורום מבורך!!! יעל את מתעסקת בכספים כלכלה וכאלו או שזה מתוך מצוקה אישית כל הפורום הזה??
 
כלכלה? קלקלה יותר נכון

לא אני לא באה מהמקום של כלכלה אלה משהו אישי. חיפשתי מקום כזה וכשלא מצאתי, המצאתי. יעל
 
קראתי

את הכתבה, מעניינת מאוד. האמת. תהיתי אם כדאי לי לעשות משהו כזה עם מישהו חיצוני, אני יודעת שלפעמים זה עובד כשזה בא מבחוץ ומצד שני, אולי אצליח לבד?אנחנו במעקב אחרי ההוצאות עכשיו. האמת? לא קל בכלל. אין לי ספק שאנחנו מוציאים יותר ממהכנסות. צריך להגדיל הכנסה, גם זה ברור. בקיצור - מה צריך יודעים. אבל איך עושים זה יורת קשה. כל הכבוד על החשיפה בכתבה וגם על הניסיון להחלים. בהצלחה. יעל
 

מחשבות

New member
אני רואה את זה ההיפך: אם מסתמכים

על מישהו מבחוץ, זה כבר די חסר תקווה. דווקא פורום כמו זה, שיציע רעיונות לחסוך, זה יכול לעבוד. אישית, בגלל מצב בריאותי, אני מציע כבר עכשיו לכל בעלי הכרס (ואני דווקא גבעול ותמיד הייתי), להתחיל מהיום לא להכניס הביתה שום, אבל שום, חטיף ולא משקאות מתוקים. הסוכרת לכם ולילדיכם בדרך. באחריות.
 

משרדית

New member
איך עושים את הלינק הכחול...

בתוך תוכן שרושמים בהוספת הודעה? אודה על תשובתכם מירי/משרדית
 

מחשבות

New member
יורדים למטה לאפשרות קישורים

בתוכן ההודעה. בוחרים מלה בהודעה ולא בנושא, כותבים אותה בתא הראשון, מקישים TAB ואז התא השני מכחיל. לשם מדביקים קישור שהועתק מראש מאתר כלשהו. איך מדביקים? CTRL+V. איך מעתיקים קישור מאתר אחר? נכנסים אליו ואז מעתיקים את הקישור בשורת הכתובת ע"י לחיצה ימנית בתא ובחירת העתק. זה הצעד הראשון. יותר מסובך להסביר מאשר לעשות.
 
למעלה