לשינוי אן מזרחים למה ?

dajurno

New member
לשינוי אן מזרחים למה ?

יכול להיות שאתם לא ממש אוהבים מזרחים או שבקצוניות גזענים ?
 
למה כל דבר צריך להתחיל ולהיגמר

בגזענות. אצל זה שאתה מעלה את השאלה הדבילית הזאת אתה יוצר גזענות. הגיע הזמן שלאחר 50 שנות מדינה תתחילו להתנהג כמו כולם וללא רגשי נחיתות. אם אתם רוצים להכנס לרשימות, אז תכנסו !@
 
למעלה