לשינוי אן מזרחים למה ? יכול להיות שאתם לא ממש אוהבים מזרחים או שבקצוניות גזענים ?
D dajurno New member 19/1/03 #1 לשינוי אן מזרחים למה ? יכול להיות שאתם לא ממש אוהבים מזרחים או שבקצוניות גזענים ?
ה המתלבטמחיפה New member 19/1/03 #2 למה כל דבר צריך להתחיל ולהיגמר בגזענות. אצל זה שאתה מעלה את השאלה הדבילית הזאת אתה יוצר גזענות. הגיע הזמן שלאחר 50 שנות מדינה תתחילו להתנהג כמו כולם וללא רגשי נחיתות. אם אתם רוצים להכנס לרשימות, אז תכנסו !@
למה כל דבר צריך להתחיל ולהיגמר בגזענות. אצל זה שאתה מעלה את השאלה הדבילית הזאת אתה יוצר גזענות. הגיע הזמן שלאחר 50 שנות מדינה תתחילו להתנהג כמו כולם וללא רגשי נחיתות. אם אתם רוצים להכנס לרשימות, אז תכנסו !@