הבעיה היחידה שלי עם חריף היא החריף המפתיע
לפני כמה ימים בארוחת צהריים היה סלט ירקות ועוד איזה משהו.
בעוד משהו היו פלפלים חריפים ביותר,
שנחתכו כך שהיה קשה מאד לאדם שמלפפונים ופלפלים
אינם מקצועו, להבחין בחפזון האכילה בין אלו לבין אלו.
אז כשזה בא בהפתעה, זה לא כיף גדול.
קמתי בניחותא כאדם המבקש להתפעל מציור קיר,
הלכתי בניחותא להביא כוס, מזגתי בניחותא את תוכן הקנקן
הקרוב לכוס, ושתיתי בניחותא 10 קוביות קרח.