לשים חריף??

mri10

New member
לשים חריף??

לשאלה זו יש יותר מ-80 תשובות.

המופיעים על קיר מסעדת באגט טוסט 'מנפיס' בירושלים.

אמר לי אחד העובדים,שהרעיון שייך לבעלים,שקיבץ במשך זמן את כלל התשובות

לסוגיהן שהושמעו לו מהלקוחות לשאלה אם לשים חריף.

יש לכם תשובות נוספות??
 

mri10

New member
אם אתה שואל לגבי החריף...

אז לא משהו.בהתחשב בעובדה שכתימני יש לך סטנדרטים גבוהים בקשר לסחוג.

מה עם החולצה הורודה,נסיך?? מגוהצת?
 
כנראה שיש תפנית חדה בעיניין החולצה

אני אודיע לך על התפתחויות ....
פשוט אני חושב על משהו פחות ילדותי (אני מבייץ )
 

dori78

New member
תראה...

קשה לי להתאפק:
"בקטנה" מופיע פעמיים.
 

mri10

New member
שיחת טלפון אחת איתי.....

תבהיר לך שזה ממש בקטנה
כי גם אחרי הקיזוז

אנו אוחזים ביותר מ-90 תשובות.
 
חס וחלילה

מה פתאום?
בחיים לא.
שזה לא יתקרב לפיתה שלי.
אפילו לא טיפה.
השתגעת?
אני אלרגית.
 

השלושר

New member
הבעיה היחידה שלי עם חריף היא החריף המפתיע

לפני כמה ימים בארוחת צהריים היה סלט ירקות ועוד איזה משהו.

בעוד משהו היו פלפלים חריפים ביותר,
שנחתכו כך שהיה קשה מאד לאדם שמלפפונים ופלפלים
אינם מקצועו, להבחין בחפזון האכילה בין אלו לבין אלו.

אז כשזה בא בהפתעה, זה לא כיף גדול.
קמתי בניחותא כאדם המבקש להתפעל מציור קיר,
הלכתי בניחותא להביא כוס, מזגתי בניחותא את תוכן הקנקן
הקרוב לכוס, ושתיתי בניחותא 10 קוביות קרח.
 

mri10

New member
בניחותא...

התפוצצתי עכשיו מצחוק.

אוי כמה שאתה ח.....כם.
 
למעלה