לשון הקדש, כי אין כמו לשון הקדש!

לשון הקדש, כי אין כמו לשון הקדש!

במקומות אחרים בעולם, גם במזרח התיכון והקרוב היו אלפבתים אחרים, קדומים בהרבה. כך למשל, הכתב המצרי קיים למעלה מ- 5000 שנה (קדום מ- 3000 לפנה"ס), והשומרי - למעלה מ- 5300 שנה. אולם אנו כאמור מדברים רק על ה- west semitic scripts - מי אמר שהכתב האשורי המרובע בו אנו משתמשים היום משתייך לקבוצת הכתב אותה אתה מתאר? הכתב המצרי קיים 5000 שנה - יכול להיות, הכתב האשורי משמש לפחות חלק מהאנושות כבר למעלה מ 5700 שנה. שום דבר לא חקרתי בעצמי לאשורו. אני מסתמך על דעת חוקרים. ואם החוקרים בענף מסוים חלוקים בדעתם - אני מסתמך על דעת ה- mainstream - זו בדיוק הבעיה שלך ששום דבר לא חקרת לאשורו ומליארד סינים אינם טועים אז למה אינך מאמין באלוהים שיצרה אחת מהדתות הגדולות בעולם או באמונות טפלות אחרות אשר משתייכות למיין סטרים כפי שאתה מכנה אותו? אולי בגלל שאתה - מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? מאמין למה שנח לך? בעוד מסופוטמיה ומצרים שופעות ממצאים עשירים בני חמשת אלפים שנה _ויותר_, ובהם טקסטים בני עשרות אלפי מלים, בכתב מפותח ומרשים, הנה בארץ ישראל, אשר על פי המיתולוגיה היהודית, התרחשו בה מאורעות כבירים רבים - יש צרך להדרש לתארוך גרגרי חטה וגלעיני זיתים (Bruins ,Plicht ,Mazar) בני _פחות_ משלשת אלפים שנה. הרי אין כתובית עברית נורמלית אחת אפילו מן המאה השביעית לפנה"ס אתה בהחלט לא מכיר את התפתחות האומה היהודית לאשורה - צא ולמד ואח"כ נחזור לדיון.
 

neko

New member
למה אתה מדבר שטויות?

אתה מצפה מגוברנור להפסיק להקשיב למי שלומד לפעמים יותר מ10 שנים במשרה מלאה ועדיין נדרש להוכחות לכל פסיק שהוא אומר, ולעבור לחיים לפי הרבנים, שכל דבר שהם אומרים מבוסס במקרה הטוב על דעה של מישהו שחי לפני 2000 שנה ולא ידע דבר על הנושא המדובר, וממילא לא מסכימים אחד עם השני? הפעל נא את ההגיון בפעם הבאה, ובוא לתרבות שבנתה מכוניות ומחשבים במקום לזו שהביאה לך את שנאת הזרים והקנאות הבדלנית.
 

Baby Doc

New member
ועוד על התרבות הזו ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שממנה נשים כמפקדות משימה של מעבורת חלל, בעוד ש"תרבותך" ו"תרבות" האיסלם, אחותה התאומה, מתייחסות לנשים כאל איבר מין ענק שיש לכסותו כמה שיותר...
 

באהבה1

New member
ועוד על התרבות הזו../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

1. אחד מכל חמישה סובל מאלימות בביה"ס!!! 2. 11% מהנשים דיווחו שנפגעו מאלימות בן הזוג, 600 אלף ילדים חשופים לאלימות במשפחה!!! 3. ב-20 אחוז מהמשפחות היה קורבן למעשה אלימות בשנה האחרונה!!! 4. שליש מהסטודנטים משתמשים בסמים!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2833295,00.html 5. 79 אחוז מתלמידי תל אביב מספרים שיש גילויי אלימות בבית הספר שלהם http://www.tam.co.il/24_8_2001/shura.htm זו תרבות??? "אבל המצאנו את המחשב"
. קחו את המחשבים וה"מוסריות" שלכם וזרקו לפח! "לא מדובשך ולא מעוקצך"!!!!! אבל אני כבר שומע את תירוצכם! "החרדים יודעים להסתיר מהמשטרה ומהתשקורת" שנים על גבי שנים ששום חוקרים משטרתיים או עיתונאים לא גילו שום "הסתרה" של פשעים חמורים בעדה החרדית מענין למה לא התגלה אפילו מקרה אחד!!! של הסתרת רצח או סוחר סמים חרדי!!!
 

THE FIRST

New member
לפי סקרים ומחקרים

השימוש בסמים גדול יותר במגזר החרדי מאשר בחילוני... ואני אעדיף את התרבות החילונית בכל זמן נתון על פני התרבות החרדית...
 
הגיוני מאוד...

כמובן שתעדיף... מפחיד מאוד להיות מחוייב למשהו, לעשיית טוב, לגמילת טוב למי שמטיב איתך מדי יום ביומו, כל רגע שאתה נושם... ויש אנשים שמפחדים, וזו תופעה מוכרת, עצובה אבל מוכרת...
 

dafnaleh

New member
נחשי מה?

גם אני מרגישה מחויבת לעשיית טוב, לגמילת טוב למי שמיטב עמי, כל שניה וחלקיק השניה. התגעגעתי אליך :)
 

L7

New member
"רוחניות דתית" שהיא בסך הכל

מסכת של מקל וגזר זה עצוב. כל יומרה שמימית המהווה מציאות ארצית ברמת התנהגות הבהמה-מקל או גזר- הפער הוא עצוב וגם פתטי.
 
למעלה