לשואבות המנוסות - לגבי משאבה

נטלי22

New member
לשואבות המנוסות - לגבי משאבה

אני רוצה לבקש מדודה שלי מארה"ב שתביא לי משאבת הנקה כשהיא מגיעה לאחר הלידה (יש לי עוד מעל חודשיים, אבל אני לא רוצה ליפול עליה ברגע האחרון). בקיצור - מה עדיף לדעתכן המנוסה - מדלה מיני אלקטריק או מדלה פאמפ אין סטייל? אני יודעת שהפאמפ אין סטייל יותר חזקה ומסיבית וגם דו-צדדית, אבל השאלה אם כתוצאה מכך היא לא יותר מסורבלת? אני מתכננת לשאוב כשאחזור לעבודה (כ-3 חודשים לאחר הלידה) על-מנת שהתינוק יקבל חלב אם בלבד לפחות עד גיל 6 חודשים. בתודה מראש על כל התייחסות נטלי
 

שקדון

New member
משאבת חלב../images/Emo91.gif

אני השתמשתי במיני אלקטריק כשבעה חודשים והיא שימשה אותי מצוין. השאיבה קלה ומהירה, שלא כמו משאבות אחרות שניסיתי. כדאי לבדוק בחו"ל גם את מחיר שקיות ההקפאה של מדלה. בשילב מוכרים 10 שקיות ב-70 שקלים, ואני עשיתי בהן שימוש תדיר. בהצלחה!!
 

zimes

New member
אני משתמשת בכפולה

(מיני אלקטריק פלוס) לדעתי, הסירבול בלצאת אתה מהבית לא הרבה יותר גדול, והנוחות שנובעת מכך שאת לא מצמידה לשד את החלק עם המנוע, אלא רק את הקונוס (שמחובר לגוף המשאבה בצינורית), מפצה.
 

מאיה10

New member
את עוד גם שואבת??? וואאאוו

היום כבר מאוחר בשבילי אבל בילד/ה הבא אני בהחלט מתכוונות לשאוב
 

zimes

New member
לא לא לא כבר מזמן לא

האמת - עכשיו, בימים הארוכים של הלימודים, אני די מתבאסת מזה שאין לי איפה לשאוב (בעיקר עם חביבנו, מרפי, שגורם למטפלת לתת בקבוק 10 דקול לפני שאני באה). אין לי "פקולטת אם" בה אני מכירה את כל המזכירות ויכולה לבקש פינה שקטה, ואני חונה ליד מדרכות. מזל שזה בסך הכל פעמיים-שלוש בשבוע, בד"כ לשעות ספורות.
 
איפה את לומדת? תנסי לפנות למזכירת

המחלקה ולבקש חדר... אני הופתעתי כמה מהר נענו לי
 
אם יש לך מקום נוח ומסודר לשאוב בו

בעבודה - תלכי על הפאמפ אין סטייל. החיסרון שלה הוא שהיא לא עובדת על סוללות, ולכן - אם אין לך איפה לשאוב ואת נאלצת לעשות זאת באוטו או בשירותים
אז עדיפה המיני אלקטריק. בהצלחה! ואגב - השקיות יקרות בכל מקום ואני השתמשתי בשקיות הזולות יות ר(של אוונט ושל פלייטקס- השקיות הלא קשיחות שלהם).
 

דיאנה1

New member
הפמפ אין סטייל, אם זה לא חסרון

בשבילך שהיא לא עובדת על בטריות. חוסכת המון זמן עם השאיבה הדו צדדית. אמנם גדולה יותר מהמיני אלקטריק אבל בגלל שהיא מגיעה עם תיק ובו מקום מסודר לחלקי המשאבה וגם תא מבודד וקרחומים לחלב הרבה יותר נוח להסתובב איתה, ובעיני היא פחות מסורבלת דווקא. לגבי הבטריות, כשניסיתי לשאוב עם המיני אלקטריק עם הבטריות גיליתי שהשאיבה הרבה יותר חלשה ולמעשה לא אפקטיבית, למרות שהבטריות היו חדשות. עם זאת, באופן לא מוסבר, עם המיני אלקטריק התפוקה היתה גדולה יותר (בחיבר לחשמל כמובן). אבל הזמן שהיה צריך לבזבז - בערך פי 3 או 4 יותר זמן מאשר עם השאיבה הכפולה של הפמפ אין סטייל - עדיין העדפתי את האחרונה בהרבה.
 

meira

New member
לא בטוח שכדאי לך לקנות בארה"ב

אני גרה בארה"ב, יש לי את המיני אלקטריק והמחיר כאן היה מאוד קרוב למחיר בארץ ($90). בנוסף, תזכרי שהחיבור חשמל הוא אחר ואז את צריכה ספק נוסף וזה מסרבל במילא את המשאבה כשאת לא משתמשת בסוללות. לגבי ה PUMP IN STYLE אני לא יודעת לגבי המחיר אבל אני בשמחה אבדוק לך.
 
למעלה