לשביק זאת לימור

mani12l

New member
לשביק זאת לימור

היי אתמול בלילה דיברתי איתך ושכחתי לשאול אותך ביררתי בקופת חולים מכבי לגבי חוות דעת מומחה ואני זכאית שאלתי לאיזה מומחה נורולוג או פסיכיאטר לגבי תביעת ביטוח לאומי מה יותר טוב
 

שביק

New member
לימור, צרי אתי שוב קשר טלפוני. אני

רוצה לשאול מספר שאלות כדי לענות לך תשובה נכונה ואמינה לגבי המצב. להת' שביק
 
ברוכה הבאה לפורום../images/Emo24.gif

בבקשה לשרשר הודעות
 
למעלה