לרעותי המתוקה איך אי יכולה להית מנהלת בפורום ??????????????.
ת תפוזינה אקטיבית בעמ New member 10/9/05 #1 לרעותי המתוקה איך אי יכולה להית מנהלת בפורום ??????????????.
י ילדה שובבה1 New member 10/9/05 #2 אני יענה לך במקומה../images/Emo26.gif דבר ראשון..את צריכה להיות הרבה הרבה הרבה הרבה זמן בפורום.. קבועה.. ודבר שני..את יכולה להיות מנהלת רק עם את מעל גיל 16..
אני יענה לך במקומה../images/Emo26.gif דבר ראשון..את צריכה להיות הרבה הרבה הרבה הרבה זמן בפורום.. קבועה.. ודבר שני..את יכולה להיות מנהלת רק עם את מעל גיל 16..