לרעותי המתוקה

אני יענה לך במקומה../images/Emo26.gif

דבר ראשון..את צריכה להיות הרבה הרבה הרבה הרבה זמן בפורום.. קבועה.. ודבר שני..את יכולה להיות מנהלת רק עם את מעל גיל 16..
 
למעלה