לרמות את אלהים

לרמות את אלהים

לא רק את השטן אפשר לרמות, כמו שאנו יודעים יש הרבה פעולות שנועדו
"לבלבל את השטן" כמו תקיעת שופר בחודש אלול והפסקה בערב ראש השנה וכו',
גם את אלהים אפשר לרמות כמו תרגילי מכירת חמץ ומכירת הקרקע בשמיטה, חבישת פאה וכו',
אבל תודו שעל רמאות כזאת לא חשבתם,
לא יבצעו בדיקת אבהות, אלהים לא יידע על הממזרות, כ"כ פשוט לא?
 
אלוהים לא יידע על התרגיל הוא

עסוק בלענות לכל הפתקים בכותל, ולכוון את הטרמוסטט בגיהנום שמתקרר כל הזמן... ...... (בכל מקרה לעניות דעתי לא יצליחו להסתיר דבר כזה, הלשונות בחברה מקשקשות במרץ..)

נ.ב. סתם, תקנו אותי אם אני טועה, ילד שנולד לכהן וגרושה נקרא חלל ואין לו דין ממזר של לא יבוא בקהל, נכון או לא?
 
לי לא נראה כמו "לסדר את אלוהים"

מה שכן פעם ישבתי עם אישה חרדית, עם פאה יפיפיה בלונד עד למותניים. היא סיפרה שזה משער אמיתי.
אמרתי שזה בטח עולה הרבה כסף היא ענתה שלא כי זה השער שלה. זאת אומרת גזרה את שערה ועשתה פאה..לא הבנתי
מה זה? אמרתי שחשבתי שאסור להראות את השער שלה. היא ענתה שהיא חייבת לכסות את השער ולא משנה עם מה
אם מישהו יכול להסביר לי את זה אני כנראה סתומה.
אותה גברת לבשה חולצה משובצת זכוכיות צבעוניות הייתה נריאת כמו מגדל אור..לא היה גבר שלא התבונן בה, איך לא?
על שאלתי היא ענתה שהיא חייבת לכסות את המרפק לא חבוב במה. שוב...אני כנראה סתומה

אתם חושבים שאלוהים יקבל את זה?
 
את מתבלבלת בין 2 מושגים.

צניעות וכיסוי ראש.

החיוב לכסות את הראש הוא חיוב שלא נובע מצניעות.

גם אם הכיסוי ראש יותר יפה לאשה,
עדיין אסור להסתכל על שערותיה ומותר להסתכל על כיסוי הראש שלה.

האיסור הוא רק לשיער שמחובר לראש,
ולאחר גזיזתו הוא כבר כמו כיסוי ראש.

יש נשים שהפאה שלהם יותר יפה מהשיער האמיתי שלהם,
ובכל זאת הם חייבות לכסות את הראש.

הנושא השני: הוא נושא הצניעות.
שעל האשה להיות צנועה ולא ללבוש בגדים בולטים, או פיאה יפה.

החברה שלך באמת קיימה את 'מצוות' כיסוי הראש' אך לא את הצניעות.
 
אני דווקא רואה כאן משהו אחר, ההפך

ככה צריך לעבוד! לא צריך לפסול, להצמיד תוויות וכולי, עדיף לתת לחיים לזרום.
 

Unknown024

New member
אתה רציני???

בגלל כמה משוגעים שהחליטו למי מותר להתחתן, ועם מי מותר להתחתן, האב צריך לשלם מזונות על ילד שלא שלו?? ולא עוד אלא הוא ילד שבא מבגידה של אשתו. לא מצליח לתפוס את זה!! אם זה היה קורה לי הייתי שורף את המדינה מעצבים.
 
ידוע לכל

יודעי ספר ,שהתורה נכתבה בידי אדם בשפת בני אדם
כך שלא בודקים עם זכוכות מגדלת או במעבדה ,שלום
 
ילד לא נוצר משכבת זרע

השם נותן ילדים
כך אומר הרבי
ופוקד את העקרות
בחותם ברית קדשו
 
למעלה