לרכב זה כמו להיות ירדן?

singelbar

New member
לרכב זה כמו להיות ירדן? ../images/Emo79.gif ../images/Emo65.gif

צהריים נעימים וסתויים לכולם.לקח לי זמן אבל בסוף מצאתי את הנישה שלי בעולם האנטרנט. אני רוכב על סוס עבודה אמין rs91 של סוזוקי.לא הכלי האולטימטיבי מבחינתי,אבל אין דבר שימנע ממני כסא מרופד, כידון,וזוג גלגלים,אפילו לא כסף!(בכוונה לא הזכרתי מנוע,היה מנוע?...היה.) הבסיס המאחד לכולנו לדעתי זו המחלה (הבריאה) ששמה דו גלגלי,שבצידה תופעות לוואי כמו:דלפונות,שיעבוד עצמי,ושריטה מסוימת בראש(לפחות לחלקינו) ואז נשאלת השאלה:אתה רוצה להצטרף לניסוי? אתה רוצה לצטרףלניסויאתהרוצה... א נ י כ ן !!!! כבוד הוא לי, להיות חלק מהמשפחה. ולסיום...היפ היפ .....הורי.....היפ היפ.....
 

Ryan

New member
HURREY!!!

אכן אכן, מה רן ליבי ודצו להן עיניי לכשקראתי הגיגייך. אני, בתור ZVAVAV-אן ולא אופנוען בכלל חושב שצריך לברך כל דו גלגלי באשר הוא ולאו דווקא אופנועים המהווים תאווה לעיניים ואפילו אובייקט מיני עבור רבים (ורבות). 50 סמק"ים, אני והרדיאטור שלי אתכם. ולמרות שזה לא ממש קשור להודעתך, ניסיתי לייחס לה ולשוות לה מעט חיבה המוקרנת גם כלפי כלים ואריאטוריים... גם הם (וגם רוכביהם) בני אדם :) אגב, מה אתם אומרים על לעשות את ראלי דאקאר על גביו של טייפון עם מיכל דלק מוגדל?
 

fungas

New member
זה לא אפריליה ../images/Emo6.gif ../images/Emo9.gif

בבה, מאמי, כפרה... איזה החמישים סמ"ק ואיזה נעליים(
). יש לי הרגשה שלא מדובר על היתוש של אפריליה אלה בג´מוס השחור, המרוט והרועש ביותר שיצא מבית סוזוקי. בבבבבברררררררראאאאאאאאאאאםםםםםםםםםםם...... הסינגלים הפתוחים שולטים בכל.
 

singelbar

New member
ryan ../images/Emo42.gif

השמש אחת וכולנו סובבים סביבה.המטאפורה הזאת נכונה,לא משנה הגודל (לפחות לא כאן כרגע) כול עוד אנחנו רוכבים! לגבי הראלי כבר היו דברים מעולם,וטיפון 125 כן השתתף בראלי הדקאר! אז יאאלה לעינינים.
 

fungas

New member
גבירותיי ורבותיי, הוא כאן ../images/Emo70.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo88.gif ../images/Emo97.gif ../images/Emo72.gif

רק על הקוים...רק על הקוים... הו הא מיזה בא. אני לא הבאתי אותו, אני לא בטוח שזה הוא, אני לא אחראי עליו, ואני אוהב את ריח הבורקסים על הבוקר. הוא האחד מהנבואה, אני מרגיש את זה במעי הישר האיש, האגדה, והRS ששאג!
 
למעלה