לרחל נשמה יקרה,למלאך גבריאל היקר,

תיאה

New member
לרחל נשמה יקרה,למלאך גבריאל היקר,

ולסהר תמיכה היקרה,ולכל מי שתומך בי. אני קוראת את כל מה שאתם כותבים לי,דברים מחלחלים לי פנימה. מתנצלת שלא מצליחה להגיב,כי אין לי כוח לא נפשי, ולא פיזי. אני מרגישה שאני נתמכת, ולא תומכת, ואיתכם הסליחה. רוצה כל כך להגיב לדברים שנאמרים כאן.אבל לא יוצא לי כלום,לפעמים מצליחה לכתוב.אבל עכשיו לא יכולה לדבר.כאילו המילים נתקעו לי מהמוח עד לדבר יש כמו קצר. אני רוצה לחזור לכינוי הישן שלי שקראתי בהתחלה,כי אני מרגישה מחוברת אליו שמש שרופה,ככה אני מרגישה עכשיו.שמש שכבתה, והקור מקפיא.הבעיה שאני לא מצליחה למחוק את תיאה, כי פעם לפני המון זמן כתבתי בפורום אחר של תפוז פעם או פעמיים, ואין לי אפשרות למחוק את תיאה.
 
כשהשמש כבתה עשייה היא תקווה

מנסיוני, במצב כל כך ירוד, כפי שאת מתארת, אין טעם בחשיבה, בנסיון להחליף רגשות. הדבר היעיל ביותר הוא עשייה. אפשר להתחיל עם עשייה פאסיבית כמו מסז`, דרך תנועה וספורט ועד ליותר ממה שנשמע שתצליחי לעשות אני מצאתי אנשי מקצוע המסייעים לפציינטים שלי שנמצאים במצבים ירודים, של חוסר כוחות, חוסר אונים, וחוסר תקווה.
 
תיאה מקבלים ואוהבים אותך כמו שאת

את יכולה להרגיש טוב עם עצמך. את יכולה רק לכתוב הודעות כשאת רוצה אותנו, את כרגע רוצה מאוד ולא יכולה להגיב ולעזור לאחרים.....זה בסדר גמור!!!!! אף אחד לא כועס, כולנו אוהבים אותך, הכי חשוב לנו שתגיבי בצורה הכי נפלאה שאת יכולה בשבילנו,וזה שתחזקי את עצמך, תתחילי לעלות על ``השביל הנכון``, ואל תהססי להיעזר בנו כל פעם שאיזה ``סלע תיפול ממעלה השביל`` , ותגרום לך להתדרדר טיפה למטה....כי אנחנו <<<זוכרת את אותו מלווה????בטיול>>>>> , כן אנחנו מאחרייך, נשמור עלייך. תמשיכי ``לטפס בשביל הנחש``-שביל חייך ואם תגיעי לפיסגה אני בטוחה שתתחזקי מספיק, לעזור לנו בעיצות איך לעבור את המסלול המפותל בדרך הפחות מעיקה ופחות כואבת. קחי לך את הזמן, אם עושה לך טוב ומחזק, רק תקראי כרגע את ההודעות והתגובות, במשפחת פורום מותר <<בניגוד אולי לחברה בחוץ>>>, רק ``לקבל``, בלי חובה ``לתת``-וכאן המושג , נצלנות לא קיים בכלל!!!!. באהבה ושבוע טוב רחל נ.ב. ניסיתי לחבר אולי לא הצליח , נסי שוב תצליחי בסוף.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תיאה יקרה!

זה בסדר... עוברת עלייך תקופה קשה. לא תמיד אפשר למצוא את הכוחות לתמוך באחרים. הייתי רוצה שתמצאי את הכוחות לתמוך בעצמך, ואני רואה שיש לך את זה. יש לך ניצוץ של תקווה וזה מאוד משמח. כשתתחזקי, וגם זה יגיע, אני בטוחה... את גם תוכלי לתמוך וכך בעצם תוכלי להתחזק עוד ועוד. בכל מקרה, אנחנו כאן בשביל לחזק את התמיכה, את התמיכה שלך בעצמך כדי שתוכלי לעלות חזרה. בנוגע לשינוי הכינוי... כשאת נכנסת לתוך גוף ההודעה שאת רוצה לרשום, ישנה משבצת למטה בצד שמאל שבה תוכלי להחליף את שם המשתמש לאיזה שם שתבחרי. בכל מקרה... מקווה שתתחזקי.
 
למעלה