../images/Emo7.gif ותשובה למה לא היתה תוכנית
מסתבר שהרייטינג של העונה השלישית הלך והידרדר משבוע לשבוע, כך שהחליטו לא לשדר את תוכנית הסיום, אלא רק להודיע על הזוכה. יכול להיות שעוד ישדרו מתישהו את התוכנית. אין לדעת. וחוץ מזה, עדיף צאלים על סיני... בכל מקרה נתגעגע.