לק אירי

noa y be normal

New member
לק אירי

מכיוון שהפורום הזה כל כך כייפי והבנות פה כאלה מתוקות, החלטתי לחלוק אתכם מניקור חמוד שעשיתי לעצמי. אני רוקדת ריקוד אירי ולפני יומיים הייתה לי הופעונת, אז כמובן שהתאמתי את הציפורניים למאורע:
 

noa y be normal

New member
ועכשיו בקלוז אפ

שתראו את התלתן
 
למעלה