לקראת משחקי שישי

Rapgamer

Well-known member
אטלנטה- ניקס: גיים 3 של אחת הסדרות הצמודות והמעניינות של הסיבוב הראשון. זה לא ניצחון "חובה" לאף אחד מהצדדים אבל נמשיך לעקוב אחר ההתמודדות של רנדל מול השמירות הכפולות, התרומה של קולינס+גאלו והאם יאנג ישתיק את אוהדי הניקס פעם נוספת.

בוסטון- ברוקלין: סדרה שתיגמר ב-4, גג 5 משחקים. אפשר לדלג.

דאלאס- קליפרס: המשחק המרכזי. הקליפרס עם רגל אחת בקבר ינסו להיחלץ ממנו עם משחק מאסט ווין שעומד מאחוריו לחץ של שנתיים שלמות בפרויקט למענו הם משכנו את העתיד של הקבוצה. אל מול הקליפרס הנואשים מגיעה דאלאס בכושר טוב והרבה ביטחון אבל מצד שני גם יותר ציפיות, לא בטוח שהביתיות תשחק כאן תפקיד (דאלאס עם מאזן בית-חוץ זהה לאורך העונה).
 

Rapgamer

Well-known member
נצל"ש- דיוינצ'נזו גמר את העונה
קרע רצועה בקרסול. בשורה מבאסת. מדובר בשחקן חמישייה וזה לא שיש למילווקי עודף גארדים פרודוקטיביים. פתאום הם חייבים לקבל תרומה יציבה מקונתון וברין פורבס, שני שחקנים שבדרך כלל הם בגדר בונוס. בהחלט חיסרון לקראת המפגש המתקרב מול ברוקלין.
 

FrecCo

Member
אני ממש רוצה ללכת לישון
אבל פאקינג דונצ'יץ' נותן ברבע הראשון הצגה מהסוג שרואים רק במשחקי מחשב עם צ'יט של גאד מוד
איזה שחקן מפחיד
הוא ממש בדיון לשחקן הטוב בעולם כרגע, במיוחד לאור העובדה שהוא הופך לעוד יותר בלתי עציר בפלייאוף, בניגוד לשחקנים כמו הארדן ויאניס שהגנות הפלייאוף הכי טובות מצליחות לתסכל
 
אני ממש רוצה ללכת לישון
אבל פאקינג דונצ'יץ' נותן ברבע הראשון הצגה מהסוג שרואים רק במשחקי מחשב עם צ'יט של גאד מוד
איזה שחקן מפחיד
הוא ממש בדיון לשחקן הטוב בעולם כרגע, במיוחד לאור העובדה שהוא הופך לעוד יותר בלתי עציר בפלייאוף, בניגוד לשחקנים כמו הארדן ויאניס שהגנות הפלייאוף הכי טובות מצליחות לתסכל
ואז ירד לספסל ל4 דקות ונגמר המשחק. הקליפרס מחקו הכל וניצחו.. הזוי
 
לא יודע איזה פלוס מינוס הוא . אני רק יודע שהקליפרס מחקו פיגור של 19 נק' בזמן שהוא היה על הספסל ברבע הראשון. שזה פסיכי לדעתי
 

Rapgamer

Well-known member
הוא ירד בפלוס 17 וחזר בפלוס 7.
יחד עם העובדה שהקליפרס ניצחו ב-10 הפרש זה מתאים לנתון שדאלאס +3 איתו על המגרש.
 

Rapgamer

Well-known member
אטלנטה- ניקס
ניצחון טוב של ההוקס שהצליחו להגביל את משחק ההתקפה של ניו יורק לאורך כל המשחק.
בפוזשן הראשון במשחק spread P&R של יאנג וקולינס שהסתיים בלייאפ של האחרון, להזכירכם בגיים 2 היו לו 0 נקודות. בהמשך גם גלינארי הגיע לסדרה עם 4 שלשות במשחק כך שאטלנטה קיבלה הפעם תרומה טובה מעמדת ה-PF שלה.
רוז פתח בחמישייה והיה היחיד שהצליח לשים נקודות, באופן כללי הוא ה-MVP של הניקס בסדרה. הסכמה ההגנתית של אטלנטה ממשיכה להוכיח את עצמה- עזרה על רנדל מהבייסליין ורוטציות טובות שכוללות גם את טריי יאנג שנחשב לאחד משחקני ההגנה הגרועים בליגה אבל בסדרה הזאת הוא גם מתאמץ וגם עושה עבודה הגנתית לא רעה.
קאפלה היה דומיננטי בהגנת הצבע עם מספר חסימות ועוד הרבה זריקות ששינה, התוצאה היא אחוזי קליעה נמוכים מאוד של הניקס (35% מהשדה במשחק) שהצליחו לשים רק את זריקות העונשין שלהם (לטעמי יותר מדי שריקות במשחק).
ההוקס היו יותר טובים מהרבע הראשון אבל איכשהו סיימו אותו בפיגור, בכל אופן באמצע הרבע השני ריצה שהוביל טריי יאנג עם משחק ביניים נפלא שכולל פלואטרים, מסירות ללובים ולמבטים טובים מעבר לקשת פתחו יתרון דו ספרתי של אטלנטה שהיא לא איבדה אותו עד הסיום.
כאמור יאנג מושך הרבה ביקורת- על ההגנה שלו, על סחיטת העבירות, על היוסאג' הגבוה. הוא לא בא בטוב לאנשים. בסדרה הנוכחית הוא מוכיח שהיכולת ההתקפית שלו היא לא מספרים ריקים או מנופחים, הוא באמת שחקן התקפה אדיר. שבר שיא פרנצ'ייז של אטלנטה לסך נקודות ב-3 משחקי פלייאוף ראשונים (יש לו 27 בממוצע למשחק) עליהם הוא מוסיף 10 אסיסטים בממוצע וכל זה מבלי שהוא מתפוצץ מעבר לקשת או מגיע המון לקו. פשוט שולט במשחק דרך קבלת החלטות טובה וסלים מטווח ביניים.

הבצורת ההתקפית של רנדל צריכה להדאיג בשלב הזה. עד כה בסדרה הוא 13-54 מהשדה שזה יוצא 24%. אנחנו מדברים על שחקן שלוקח ווליום גבוה של זריקות ועליו התבסס משחק ההתקפה של הניקס לאורך העונה.

בוסטון- ברוקלין
ראיתי רק את הרבע האחרון. טייטום קלע 50 בפעם השלישית החודש ובוסטון השיגה את הניצחון שלה בסדרה בעזרת דומיננטיות בריבאונד של טריסטן תומפסון ומשחק נהדר של סמארט שהוציא את קיירי מהמשחק וקלע 23 נקודות בצד השני. עוד אפשר לציין שרומיאו לנגפורד מתקדם ברוטציה ושיחק גם עמוק ברבע הרביעי.
בברוקלין הארדן ודוראנט קלעו ביחד 80 נקודות, הארדן הוסיף 10 אסיסטים אבל פרט להם תרומה דלה ביותר משאר הסגל. אני מצפה לתגובה הולמת במשחק הבא ולגמור את העסק ב-5 משחקים.
 

Rapgamer

Well-known member
דאלאס- קליפרס
הסדרה קיבלה תפנית מעניינת. אפשר לחלק את המשחק לשניים- בחלק הראשון שידור חוזר של משחקים 1 ו-2, להפתעתי זובאץ' ממשיך לקבל את לוקה בחילופים ודונצ'יץ' ממשיך לתפור לו ג'אמפרים בפרצוף. המאבס עלו ליתרון 30-11 והקליפרס היו על סף נקודת שבירה נוספת.

החצי השני של המשחק קרה מאז שטיירון לו קיבל החלטה לעבור לשחק סמול בול. טרנס מאן ובאטום קיבלו את רוב הדקות של זובאץ' ומה שנשאר מאיבאקה, המיסמאצ'ים של דונצ'יץ' היו פחות בוהקים, הצבע היה פנוי למשחק drive and kick והקליפרס השלימו turnaround של 30 נקודות במשחק, ממינוס 20 לפלוס 10.

בוורלי יצא לגמרי מהרוטציה אחרי שב-6 דקות הספיק לעורר קטטה ולזרוק איירבול מהשלוש. רג'י ג'קסון חזר לחמישייה במקומו ורונדו השתלט על הדקות כמחליף (וגם סגר את המשחק).
צריך לתת קרדיט לכוכבים של הקליפרס שפעמיים החזירו אותם למשחק מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון. בגיים 2 קוואי וג'ורג' קלעו 41 ו-28 נקודות כדי לחזור מפיגור, הפעם שידור חוזר עם 36 ו-29 נקודות של צמד הכוכבים. דאלאס המשיכו ב-hot shooting עם 20 שלשות ב-51% מהשדה אבל הפעם גם הקליפרס קלעו ג'אמפרים באחוזים טובים הן מעבר לקשת והן מיד ריינג' של קוואי שבקושי החטיא וסיים עם 13/17 מהשדה.
לוקה ממשיך להיות בלתי עציר בסדרה עם 44-9-9 אבל הוא צריך לעבוד יותר קשה כשזובאץ' ובוורלי were played off the floor. הקורבן הבא בתור מבחינתו זה רונדו אבל הוא בכל זאת צריך להתאמץ קצת יותר מולו, מה גם שהקליפרס תיקנו כמה טעויות שעשו ברוטציות במשחק הקודם. זה מפתיע בהתחשב בכך ששיחקו הרכבים שבקושי היו על הפרקט ביחד בשנתיים האחרונות.
ברבע הרביעי הקליפרס שיחקו דרך קוואי בפיק אנד רול, הוא משך שמירות כפולות והייתה להם מספיק הנעת כדור לצורך swing-swing ושלשות מהפינה שמוריס קלע. ברכות על הגעתו לסדרה.

הסדרה השתנתה במבט להמשך. הקליפרס ישחקו רוב גדול של דקות בסופר סמול בול סביב השביעייה רונדו-ג'קסון-ג'ורג'-באטום-מאן-קוואי-מוריס. זובאץ' כנראה יראה דקות בהרכבי מחליפים, היה לו אפקט בריב' התקפה. לא מן הנמנע שגם קיינארד יקבל הזדמנות.
עכשיו קרלייל צריך לחשוב איך הוא מגיב. דרך אחת היא להמשיך בהרכבי שני גבוהים ולנצל את יתרון הסייז עם ריב' התקפה ונקודות בצבע. החיסרון הוא שאף אחד מהביג מן שלו לא טוב בתחומים האלה. זה מוביל אותי לחשוב שכנראה גם דאלאס תנוע לכיוון של הרכבים יותר נמוכים שיוכלו לזוז בהגנה בקצב מהיר ולהתמודד טוב יותר עם משחק drive and kick. הם אמנם יפסידו רים פרוטקשן אבל גם ככה זה פחות בא לידי ביטוי כשהמגרש מרווח ואין אפשרות לחנות בצבע.
עוד אופציה לגיטימית לחלוטין היא לתת לקליפרס לנצח אותם מעבר לקשת. בתור קבוצה לא הכי חזקה מנטלית שקיימת, כבר ראינו אותם מהססים לזרוק או פוגעים בצד של הקרש. יכול להיות שקרלייל יבדוק את המים, יראה אם הם לוקחים וקולעים את השלשות שלהם במשחק הבא ואז יגיב בהתאם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
טיייטום הדהים את העולם, להוריד את הכובע בפני הבחור(מי הטמבל שחשב שגריפין מסוגל להתמודד איתו)
ולמרות זאת, הנטס רמה אחת לפחות מעל הסלטיקס, אל תתנו לניצחון הזה לגרום למישהו לחשוב אחרת.

יצא לי לראות את שני המשחקים האחרונים של ההוקס והניקס ואני לא מבין דבר אחד, למה לעזאזל היה כזה באז סביב קולינס? איזה שחקן בינוני.
 

Krit123

Well-known member
בכמה מילים על דאלאס - קליפרס
קייפי חייב לתת עבודה, לראות אותו מנסה לנצל מיסמאצ' בפוסט זה פשוט קשה לצפייה. בתור אחד שעליו המציאו את הכינוי unicorn, אין לו בדיוק עודף של סקיל מעבר לקליעה.
מסכים עם smooth שהמומנטום של דאלאס נפגע ברגע שלוקה יצא, אין סיבה שגם ההגנה תראה כל כך חלש בעודו על הספסל. כל עוד קייפי מסרב להתגלגל פנימה בזמן שהוא מחטיא מבחוץ, אין דרך ליצור שטף באמצעות דרייב אנד קיק, כי פשוט אין מספיק שחקנים שמסוגלים להוריד כדור לרצפה, בעיקר כאשר קליבר מצוות לצד פורזינגס. אפילו אם הצמד לא על הפרקט, דאלאס לא בדיוק משופעת ביוצרים משובחים באחד על אחד as is, לכן עולה החשיבות של היכולת לתקוף את הקלוזאאוט של השומר. הם בקושי מצליחים למנף כושר קליעה פסיכי בגלל זה, חבל. הבעיה היא, שקייפי או קליבר הם לא זובאץ, בוודאי לא הראשון. מבחינת מעמד, קרלייל לא יכל להרשות לעצמו להושיב את קריסטפס לזמן ממושך, לכן הייתי מוותר על קליבר ומצרף את ברונסון או ריצ'רדסון לחמישייה במידה והקליפרס ממשיכים בקו הזה.

כבוד לקליפרס על הקאמבק, קשה לעשות אחרי פתיחה שכזאת. קוואי לא מסוגל להחטיא וג'ורג' נראה טוב, מאן קיבל דקות ורונדו היה שם במהלך הריצה מן הסתם, מעניין לראות איך המשחק הבא יתפתח.
 
למעלה