יאללה סחטיקה
New member
לקראת יום כיפור
אף פעם לא מאוחר מדי, או מוקדם מידי, לבקש סליחה, כמו לומר תודה , כמו לתת חיבוק או נשיקה. אף פעם לא מאוחר מידי, או מוקדם מידילגעת במישהו חשוב ויקר, אם עבר ביננו משהו כואב, שהותיר אחריו טעם מר. חשוב מאוד לדעת לבקש סליחה , סליחה אמיתית, שבאה עמוק מהלב. סליחה שאומרת- הבנתי , טעיתי, ממקום שמיצטער באמת. אבל לא פחות חשוב , לא פחות קשה ולא פחות כואב, גם לסלוח , מכל הלב. להיות מוכן לוותר על הכעס, על הרגשת "הצודק", על המקום לעוול ולחמלה העצמית ולפנות מקום מכל הלב לסליחה האמיתית. מול כל אחד שמבקש סליחה ישנו מי שמיתבקש לסלוח, וכל כך קל להפוך להפוך את המחווה הזאת למאבק של כוח. במדינה אוכלת יושביה שכזו, קל יותר להישתלב בקרבות ראש בראש ולב בלב , אבל כמה כאב ראש זה עושה לנו , וכמה כאב לב. צריך רגע לעצור להביט פנימה ולנשום עמוק- לאן זה מוביל אותנו , ועד מתי את הכוחניות הזאת נמשיך לינוק ? אולי בכל זאת כדאי לנסות לוותר, לסלוח, לעשות מקום למשהו רך , שיעביר אותנו , מדום לנוח ? אף פעם לא מאוחר מידי , ומוקדם מידי זה כבר לר יהיה , אחרי אלפיים שנות , לא כדאי לנסות לשנות .....??
אף פעם לא מאוחר מדי, או מוקדם מידי, לבקש סליחה, כמו לומר תודה , כמו לתת חיבוק או נשיקה. אף פעם לא מאוחר מידי, או מוקדם מידילגעת במישהו חשוב ויקר, אם עבר ביננו משהו כואב, שהותיר אחריו טעם מר. חשוב מאוד לדעת לבקש סליחה , סליחה אמיתית, שבאה עמוק מהלב. סליחה שאומרת- הבנתי , טעיתי, ממקום שמיצטער באמת. אבל לא פחות חשוב , לא פחות קשה ולא פחות כואב, גם לסלוח , מכל הלב. להיות מוכן לוותר על הכעס, על הרגשת "הצודק", על המקום לעוול ולחמלה העצמית ולפנות מקום מכל הלב לסליחה האמיתית. מול כל אחד שמבקש סליחה ישנו מי שמיתבקש לסלוח, וכל כך קל להפוך להפוך את המחווה הזאת למאבק של כוח. במדינה אוכלת יושביה שכזו, קל יותר להישתלב בקרבות ראש בראש ולב בלב , אבל כמה כאב ראש זה עושה לנו , וכמה כאב לב. צריך רגע לעצור להביט פנימה ולנשום עמוק- לאן זה מוביל אותנו , ועד מתי את הכוחניות הזאת נמשיך לינוק ? אולי בכל זאת כדאי לנסות לוותר, לסלוח, לעשות מקום למשהו רך , שיעביר אותנו , מדום לנוח ? אף פעם לא מאוחר מידי , ומוקדם מידי זה כבר לר יהיה , אחרי אלפיים שנות , לא כדאי לנסות לשנות .....??