אורחת חדשה 11
New member
לקראת החזרה
היי לכן! חוזרת הנה לאחר הפוגה.. מחר החזרה של מוקפא מהסבב שהריתי (וילדתי את ביתי) כמה שאלות לגבי החזרת מוקפאים מחזירים מוקפא ביום 4 אני מחר אהיה ביום 4 לאחר הביוץ החזרה על בסיס טבעי , התחלתי תמיכת אנדומטרין מיום הביוץ 1- מתי אוכל לעשות בדיקת בטא? 2- האם הסיכוי להריון כימי גדול יותר? אם תהיה בטא, מתי עננת ההריון הכימי תחלוף? (יודעת שבהריון טבעי מבטא 1000 רואים בדכ שק הריון) זהו.. אשמח לאינפורמציה רלוונטית
היי לכן! חוזרת הנה לאחר הפוגה.. מחר החזרה של מוקפא מהסבב שהריתי (וילדתי את ביתי) כמה שאלות לגבי החזרת מוקפאים מחזירים מוקפא ביום 4 אני מחר אהיה ביום 4 לאחר הביוץ החזרה על בסיס טבעי , התחלתי תמיכת אנדומטרין מיום הביוץ 1- מתי אוכל לעשות בדיקת בטא? 2- האם הסיכוי להריון כימי גדול יותר? אם תהיה בטא, מתי עננת ההריון הכימי תחלוף? (יודעת שבהריון טבעי מבטא 1000 רואים בדכ שק הריון) זהו.. אשמח לאינפורמציה רלוונטית