לקראת החזרה

לקראת החזרה

היי לכן! חוזרת הנה לאחר הפוגה.. מחר החזרה של מוקפא מהסבב שהריתי (וילדתי את ביתי) כמה שאלות לגבי החזרת מוקפאים מחזירים מוקפא ביום 4 אני מחר אהיה ביום 4 לאחר הביוץ החזרה על בסיס טבעי , התחלתי תמיכת אנדומטרין מיום הביוץ 1- מתי אוכל לעשות בדיקת בטא? 2- האם הסיכוי להריון כימי גדול יותר? אם תהיה בטא, מתי עננת ההריון הכימי תחלוף? (יודעת שבהריון טבעי מבטא 1000 רואים בדכ שק הריון) זהו.. אשמח לאינפורמציה רלוונטית
 
עוד שאלות..

איך זה בעצם עובד? רק אם יש השתרשות רואים בטא? תוך כמה זמן צופים השתרשות?
 

13yaya

New member
מנסה לענות

בטא עושים 12 יום לאחר ההחזרה.
העובר משתרש כמה ימים בודדים עד שבוע לאחר ההחזרה, אם הוא לא משתרש, או משתרש ולא ממשיך להתפתח, הבטא תהיה שלילית/נמוכה.
חלק מהרופאים מסתפקים בבדיקת בטא חוזרת לראות הכפלה תקינה ואז מחכים לאוטרסאונד, חלק ממשיכים לעקוב עד שהבטא עוברת את ה-1000.
שק הריון רואים בתחילת שבוע 5.
לגבי הסיכויים לכימי אני לא יודעת.
שיהיה המון בהצלחה!
 

נועה312

New member
עונה

את הבדיקת בטא את יכולה לעשות 10 ימים אחרי ההחזרה, 14 יום אחרי הביוץ.
הסיכוי להריון כימי נשאר זהה ולא מושפע מטרי או מוקפאים. צריך לעקוב אחרי הבטא ולוודא שהיא עוברת את ה1000.
 
למעלה