לקראת הדראפט

קווין אוקונר ['דה רינגר'] פירסם מוק דראפט חדש, שבניגוד לאחרים בתעשיה, כולל גם שינויים בסדר הבחירות כתוצאה מטריידים. לפי מה שהוא שומע מקבוצות, כביכול. והתוצאות, מפתיעות:

1. שארלוט - תבחר את ג'יימס ווייזמן, שאותו היא מאוד אוהבת ויודעת שילקח ע"י גולדן סטייט עם הבחירה השניה אילו לא תתקדם לבחירה הראשונה. על כן תחליף בחירות עם מינסוטה הבוחרת ראשונה + תוסיף לה סיבוב ראשון לא-מוגן של שארלוט ב-2022. אם מינסוטה מקבלים הצעה כזו, הם לא רק אומרים 'כן', הם מיד מנתקים את כל קווי הטלפון, לא רק של אנשי המועדון אלא של כל מדינת מינסוטה, ששארלוט לא תבטל עסקה. לא רואה את זה קורה במציאות, למרות שאוקונר מזכיר את הטרייד טייטום-פולץ.

2. גולדן סטייט - אנתוני אדווארדס. היי, לא יודע אם זה כל כך רע לגולדן סטייט. גארד גדול, יד מבחוץ, ששומר בהגנה. 'יס, פליז' אם אני אוהד שלהם.

3. מינסוטה - דני אבדיה, לשמחת Rapgamer . תנו קרדיט ל-Rap, כתב לפני הרבה-הרבה זמן שדני יכול להתאים למינסוטה, אולי יותר מלכל קבוצה אחרת.

4. שיקאגו - לאמלו בול. יש בזה היגיון, למרות שהאוהדים לא יאהבו את זה.
.
.
.

6. סן אנטוניו - אייזיק אוקורו. הספרס לפי אוקונר ישלחו את הבחירה 11 שלהם לאטלנטה ויוסיפו את דמאר דרוזן. דרוזן באטלנטה - יכול לעבוד. מה יש לי להפסיד אם אני אטלנטה ?
.
.

8. ניקס - קיליאן הייז. גם ב'זום' אוהדים יכולים לשרוק בוז ? לפני ששורקים בוז צריכים לסמן את האייקון של raise hand ולקבל אישור?
.
.
.
14. בוסטון - אר ג'יי המפטון. לא יודע אם זו בחירה רעה לסלטיקס. רואים שאוקונר אוהד שלהם והיה חייב לדחוף להם משהו טוב.

17. בוסטון - מינסוטה תשלח את הבחירה בתמורה ל-26 ו-30 של בוסטון. מזכיר את זה, מפני שאבדיה, לפי המוק, הולך למינסוטה.

18. דאלאס - ארון ניסמית'. נמוך מדי בשבילו, אבל אם דאלאס תצליח, ואו. בהחלט הייתי רוצה לראות את זה קורה.
.
.
21. פילדלפיה - קול אנתוני. האמנם ? גם כאן, נשמע לי נמוך מדי.
 

Rapgamer

Well-known member
קווין אוקונר ['דה רינגר'] פירסם מוק דראפט חדש, שבניגוד לאחרים בתעשיה, כולל גם שינויים בסדר הבחירות כתוצאה מטריידים. לפי מה שהוא שומע מקבוצות, כביכול. והתוצאות, מפתיעות:

1. שארלוט - תבחר את ג'יימס ווייזמן, שאותו היא מאוד אוהבת ויודעת שילקח ע"י גולדן סטייט עם הבחירה השניה אילו לא תתקדם לבחירה הראשונה. על כן תחליף בחירות עם מינסוטה הבוחרת ראשונה + תוסיף לה סיבוב ראשון לא-מוגן של שארלוט ב-2022. אם מינסוטה מקבלים הצעה כזו, הם לא רק אומרים 'כן', הם מיד מנתקים את כל קווי הטלפון, לא רק של אנשי המועדון אלא של כל מדינת מינסוטה, ששארלוט לא תבטל עסקה. לא רואה את זה קורה במציאות, למרות שאוקונר מזכיר את הטרייד טייטום-פולץ.

2. גולדן סטייט - אנתוני אדווארדס. היי, לא יודע אם זה כל כך רע לגולדן סטייט. גארד גדול, יד מבחוץ, ששומר בהגנה. 'יס, פליז' אם אני אוהד שלהם.

3. מינסוטה - דני אבדיה, לשמחת Rapgamer . תנו קרדיט ל-Rap, כתב לפני הרבה-הרבה זמן שדני יכול להתאים למינסוטה, אולי יותר מלכל קבוצה אחרת.

4. שיקאגו - לאמלו בול. יש בזה היגיון, למרות שהאוהדים לא יאהבו את זה.
.
.
.

6. סן אנטוניו - אייזיק אוקורו. הספרס לפי אוקונר ישלחו את הבחירה 11 שלהם לאטלנטה ויוסיפו את דמאר דרוזן. דרוזן באטלנטה - יכול לעבוד. מה יש לי להפסיד אם אני אטלנטה ?
.
.

8. ניקס - קיליאן הייז. גם ב'זום' אוהדים יכולים לשרוק בוז ? לפני ששורקים בוז צריכים לסמן את האייקון של raise hand ולקבל אישור?
.
.
.
14. בוסטון - אר ג'יי המפטון. לא יודע אם זו בחירה רעה לסלטיקס. רואים שאוקונר אוהד שלהם והיה חייב לדחוף להם משהו טוב.

17. בוסטון - מינסוטה תשלח את הבחירה בתמורה ל-26 ו-30 של בוסטון. מזכיר את זה, מפני שאבדיה, לפי המוק, הולך למינסוטה.

18. דאלאס - ארון ניסמית'. נמוך מדי בשבילו, אבל אם דאלאס תצליח, ואו. בהחלט הייתי רוצה לראות את זה קורה.
.
.
21. פילדלפיה - קול אנתוני. האמנם ? גם כאן, נשמע לי נמוך מדי.
הלוואי! ממש מסכים לגבי הטרייד של מינסוטה-שארלוט, לקבל מהם בחירת סיבוב ראשון ב2022 זה pure gold.
מניח שכן יהיו הגנות כלשהן על הבחירה.
 

Krit123

Well-known member
קווין אוקונר ['דה רינגר'] פירסם מוק דראפט חדש, שבניגוד לאחרים בתעשיה, כולל גם שינויים בסדר הבחירות כתוצאה מטריידים. לפי מה שהוא שומע מקבוצות, כביכול. והתוצאות, מפתיעות:

1. שארלוט - תבחר את ג'יימס ווייזמן, שאותו היא מאוד אוהבת ויודעת שילקח ע"י גולדן סטייט עם הבחירה השניה אילו לא תתקדם לבחירה הראשונה. על כן תחליף בחירות עם מינסוטה הבוחרת ראשונה + תוסיף לה סיבוב ראשון לא-מוגן של שארלוט ב-2022. אם מינסוטה מקבלים הצעה כזו, הם לא רק אומרים 'כן', הם מיד מנתקים את כל קווי הטלפון, לא רק של אנשי המועדון אלא של כל מדינת מינסוטה, ששארלוט לא תבטל עסקה. לא רואה את זה קורה במציאות, למרות שאוקונר מזכיר את הטרייד טייטום-פולץ.

2. גולדן סטייט - אנתוני אדווארדס. היי, לא יודע אם זה כל כך רע לגולדן סטייט. גארד גדול, יד מבחוץ, ששומר בהגנה. 'יס, פליז' אם אני אוהד שלהם.

3. מינסוטה - דני אבדיה, לשמחת Rapgamer . תנו קרדיט ל-Rap, כתב לפני הרבה-הרבה זמן שדני יכול להתאים למינסוטה, אולי יותר מלכל קבוצה אחרת.

4. שיקאגו - לאמלו בול. יש בזה היגיון, למרות שהאוהדים לא יאהבו את זה.
.
.
.

6. סן אנטוניו - אייזיק אוקורו. הספרס לפי אוקונר ישלחו את הבחירה 11 שלהם לאטלנטה ויוסיפו את דמאר דרוזן. דרוזן באטלנטה - יכול לעבוד. מה יש לי להפסיד אם אני אטלנטה ?
.
.

8. ניקס - קיליאן הייז. גם ב'זום' אוהדים יכולים לשרוק בוז ? לפני ששורקים בוז צריכים לסמן את האייקון של raise hand ולקבל אישור?
.
.
.
14. בוסטון - אר ג'יי המפטון. לא יודע אם זו בחירה רעה לסלטיקס. רואים שאוקונר אוהד שלהם והיה חייב לדחוף להם משהו טוב.

17. בוסטון - מינסוטה תשלח את הבחירה בתמורה ל-26 ו-30 של בוסטון. מזכיר את זה, מפני שאבדיה, לפי המוק, הולך למינסוטה.

18. דאלאס - ארון ניסמית'. נמוך מדי בשבילו, אבל אם דאלאס תצליח, ואו. בהחלט הייתי רוצה לראות את זה קורה.
.
.
21. פילדלפיה - קול אנתוני. האמנם ? גם כאן, נשמע לי נמוך מדי.
1. שארלוט תעשה טעות ענקית. כמו ששרקי אמר אני לא הכי מבין את ההייפ סביב ווייזמן, אוקנגוו נראה לי כמו גבוה לא פחות מבטיח. ככה או ככה, לא משנה באיזה מחנה אתה אין בניהם פער כזה גדול שמצדיק טרייד, אשכרה אם לקחו אחד פשוט תביא את השני.

2. גולדן על אותו משקל, אם החליטו להשאיר את הבחירה (אולי מחוסר ברירה) שיקחו אחד מהשניים, אדוארדס גם אופציה לא רעה רק מה, הגנתית הוא נחשב חלש בינתיים.

6. הספרס לוקחים, במקום אטלנטה אני לא בטוח. לדעתי המהלך הכי נכון להם יהיה להעביר את קאפלה איכשהו, וללכת על.. נחשו מי. למרות שבבחירה 11 הם עדיין יכולים להוסיף ווינג נחמד שצפוי להיות על הלוח. האמת שהייתי מכוון לדריק ווייט מבחינת התאמה לפני דרוזן שכמובן עדיף.

8. קיליאן הייז נמצא במקום הראשון בביג בורד של אוקונור, אז מדובר בשיחוק של הניקס. הם צריכים רכז אבל ת'יבודו ירצה פה את אייזיק אוקורו נראה לי. הייז או הליברטון אמורים להיות על הלוח בגזרת הרכזים.

14. זה גבוה ממה שראיתי את המפטון במקומות אחרים, מעניין.

17. אני בעד אם אני בוסטון, אבל שתי הקבוצות לא צריכות עוד בחירות. הסגל של בוסטון מפוצץ, אז מבחינתם נכון לצמצם, אבל גם לוולבס עדיף להפוך את שתי הבחירות האחרות לשחקן מוכח (או לחלופין טרייד אפ). במידה ולא צולח הייתי משתמש בבחירה 17 כמעין תעודת ביטוח לבחירה הראשונה וחוסר הודאות שסובב אותה.

22. במידה והבחירה שלנו תישאר, מה שמשמח אותי זה שאחד מהשמות שסימנתי, אמור להיות על הלוח. זתומרת גם אם רובם יעשו קפיצה, זה לא שיש המון שמות שלא מתאימים בכלל, ככה שאנחנו אמורים לסיים עם בחירה מספקת על הנייר.
 

88nothing

Active member
דווקא מעניין מה שקורה בגולדן סטייט.
עם הבחירה השנייה השנה, והבחירה נניח 7 שנה הבאה של מינסוטה יש+ פסקוול וויגינס(בן 25) יש להם סגל להמשיך להיות בטופ.
לא חושב שגולדן סטייט נעולים על מישהו, יש מספיק סנטרים פנויים בשוק שיהיה אפשר להביא וזאת מבלי לוותר על השחקן הכי טוב שישאר ל הלוח בדראפט הזה.
בין הסנטרים הפנויים: הווארד, ביומבו, טריסטאן טומפסון, גאסול, נרלס נואל, ביינס ולגולדן סטייט יש MLE של 5.7M.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מה אתם אומרים על הדיווחים שלאמלו בול לא השאיר רושם חיובי אצל הקבוצות שנפגשו איתו?
זה יכול לדרדר אותו בבחירה?
 

Rapgamer

Well-known member
מה אתם אומרים על הדיווחים שלאמלו בול לא השאיר רושם חיובי אצל הקבוצות שנפגשו איתו?
זה יכול לדרדר אותו בבחירה?
ברור. הסקילסט שלו מעלה תהיות ושם המשפחה שלו מעלה חששות. אם לא התרשמו ממנו לטובה זה נורא קל לוותר על התענוג ולהמר על מישהו אחר.
 

88nothing

Active member
מה אתם אומרים על הדיווחים שלאמלו בול לא השאיר רושם חיובי אצל הקבוצות שנפגשו איתו?
זה יכול לדרדר אותו בבחירה?
למלו בול מגיע עם מטען רציני, לא לכל קבוצה זה מתאים.
הסקיל סט שלו עשוי להיות מעניין, אבל דורש התאמות מאוד ספציות סביבו, שלא כל קבוצה רוצה\תוכל לבצע.
אני לגמרי רואה אותו מתדרדר לבחירה 5 ומשם בדרך לאטלנטה קצרה מאוד אבל השילוב עם טריי יאנג יכול להיות הכי טוב שיכול להיות.

מצד שני שיקאגו יכולים ללכת על טרייד על ז'ק לווין וקו אחורי של בול וקובי וויט.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
למלו בול מגיע עם מטען רציני, לא לכל קבוצה זה מתאים.
הסקיל סט שלו עשוי להיות מעניין, אבל דורש התאמות מאוד ספציות סביבו, שלא כל קבוצה רוצה\תוכל לבצע.
אני לגמרי רואה אותו מתדרדר לבחירה 5 ומשם בדרך לאטלנטה קצרה מאוד אבל השילוב עם טריי יאנג יכול להיות הכי טוב שיכול להיות.

מצד שני שיקאגו יכולים ללכת על טרייד על ז'ק לווין וקו אחורי של בול וקובי וויט.
לפי הדיווחים אבדיה לא עובר את הבולס כך שכנראה שבול לא ממש בתוכניות שלהם
 
למעלה