אבל אגד לא ממש הצלחה גדולה בי-ם
כלומר, פריסת קווי אגד בירושלים,השירות אותו היא נותנת,רמת התחזוקה של האוטובוסים,לוח הזמנים הגרוע,היעדרות שירות לילה (חוץ מחמישי ומוצש),גסות רוח של הנהגים, פריסת מסלולים בזיונית שמתאימה אולי לזמנים שי-ם היתה עיירה קטנה בת כ 100,000 איש. כל זה לא הולך להשתנות כשיתנו לאגד להפעיל לבד את התחצ בי-ם. רגע הוא מפעיל לבד את התחצ בי-ם אתה יודע, אני זוכר שהייתי עולה בתחנת מוזיאון ישראל לקו 9 לכוון רחביה. אני עם תיק גב(סטודנט...),הארנק בחוץ ואני מוציא את הכסף ואז...הנהג סוגר את הדלת,מאיץ באיזה 50 מ לשניה בריבוע בדרך רופין לכוון צומת וולפסון בלפחות 90 קמש אני נמרח על זכוכית הדלת הקדמית,נאחז ותלוי על בלימה בעוד הנהג קורע את הכביש. כמובן שלבסוף הוא גם מאחר לאור הירוק אז יש גם בלימה נאה שמורחת אותי(הארנק והמטבעות עדיין אחוזות באצבעותיי בכוח כדי לא להפיל הכל על המדרגות) לכוון ההגה והנהג בגסות רוח אופיינית דורש ממני להפסיק להצמד אליו... האם שמעת על חוצפה גדולה מזו? אז למה לא להעיף את אגד מכל המדרגות? למה לא למצוא איזו חברה נחמדה עם אוטובוסים ברמה טכנית וסניטרית תקינה,עם נהגים שנוסעים ברוגע,עם לוח זמנים ידוע ומספיק נהגים וכלי רכב לעמוד בו? שאשכרה עוצרים בתחנות ולא מתעלמים מנוסעים שמנופפים להם "הי אני בתחנה תעצור לי?" וכמובן איך אפשר בלי הקרוב,חבר,שכנה שעומדת או יושבת ליד הנהג והם מקשקשים על כל מיני ענינים במקום להסתכל על הכביש? ברור שזה לא יקרה אבל בואו נחשוב, מה קורה בי-ם כיום. האם לאגד מגיע פרס על עשרות השנים הבזיוניות הללו? לדעתי לא.