לקנות לקנות לקנות ולקנות... חחח

לקנות לקנות לקנות ולקנות... חחח

מתי שיורד קונים. מתי שעולה מוכרים. זה הסדר הנכון. שתי הנבחרות האחרונות שהועלו לליגה של מר רפי נלסון - הנבחרת ההגנתית ונבחרת הכוכבים - הורכבו במיוחד לכבוד הירידות.
 

SAMCO

New member
רפי....עוקבים אחרייך!!! קראת

שקונים את MVK (המניה ששאלתי אותך עליה- סטופ טבעי- מהנבחרת )? בכמה קונים אותה? ב 65% !!! שער היום כ 45$ למה מימשתי? :(((( למה לא השתמשתי בסטופ טבעי?:(( ברכות איש!
 
חיזוק משמעותי לתשואת הנבחרת

אבל מוגבל בגלל הפיזור - תוספת של כ-4.5% לתשואה הכוללת של נבחרת ההגנה על הצומח (דווקא הנבחרת שחטפה הכי חזק מאז נפתחה, אז התוספת באמת מבורכת)
 
תעודה הרבה יותר חשובה

זו התעודה שניתנה ע"י MVK לסקטור הברזל. מה שקרה כאן זה וידוא שווי - גוף קונה את MVK במכפיל גבוה ב-40% משווי השוק. זאת אומרת מכפיל רווח של 12. אם תשים לב, הנבחרת משופעת במניות ברזל שנפלו לאחרונה. זה לא פיזור אופטימלי לתיק, אבל זה מה שהמכנה המשותף העלה. בכל מקרה, יש עוד 3 שחקניות ברזל בנבחרת - PKX שנסחרת במכפיל רווח נמוך מ-5, SCHN נסחרת במכפיל נמוך מ-8 ו-TONS נסחרת כמעט ב-12. סביר שמה שיקרה זה העלאת שווי שוק לכל הסקטור.
 

yigalw

New member
רפי גם אני מחכה למתכות בסיבוב

אבל נראה שעדיין לא ראינו את סוף הירידות , למרות שעכשיו כבר אפשר להתחיל שוב לקנות במנות קטנות
 

ilanc7

New member
רפי (לירי?) המניות נבחרות באמצעות

מנוע חיפוש ?
 

bogii

New member
מה שמעניין בקטע עם המניה הזו

MVK שהיום היה מסחר גם באופציות ל-2009 ומה שבעצם עוד יותר מעניין כאן? אם אתמול היא הייתה באיזור 45 והעליה סך של 16.99 דולר אין שום סטריק 45 שעלה יותר מהעליה במניה של אף חודש מה שאולי מסביר שעדיין יש יתרון מסויים לכותבי האופציות מי שמחזיק לונג ורוצה מיגון? כנראה הוא זה שכותב את הקולים כהגנה ונהנה ממרוח הפרמיה אבל בשביל לעשות אסטרטגיה שכזו? צריך לא מעט כסף על מנת לפעול בטווח הארוך עם המניה, רפי תעקוב אחרי כל הסטריקים ותראה כמה דברים מעניינים אני סבור שיש אפשרות למצוא את הנוסחה שנותנת רווח בקנית נכס בסיס וכתיבה של קולים,
 

n u 1

New member
מר רפי נלסון

אתה בוחר מספר מניות - לעשות עליהן שורט - ומצליב אותן כנגד שורט על ה - SP500 . מדוע רק אינדקס 1 . תבחר מספר אינדקסים לעשות עליהם שורט - ואת הממוצע של האינדקסים תצליב כנגד הממוצע של המניות שבחרת . ואז נראה אם יהיה הבדל גבוה ביניהם .
 
כי בנבחרת המניות בחסר

המכנה המשותף כלל שווי שוק של מיליארד ומעלה וחשבתי שהS&P500 הכי מתאים. אבל גם ממוצע אינדקסים יכול לשמש רף מדידה. אם הוא מספיק רחב. אפשר גם לביצועי קרנות. תשווה למה שאתה חושב לנכון. העיקר שזה יהיה קבוע. אחרת אי אפשר למדוד שום דבר.
 
למעלה