אם כל העולם מחייך איתי אז זה אומר שגם את מחייכת ואם את מחייכת אז יש לי חיוך אפילו יותר גדול!!!!!!!!!!!!!!! בוקר טוב לך חמדודה שלי, והמשך יום מ=צ=ו=י=ן=!!!!! קנדי שבאה במבוכה ומחייכת כי ככה בא לה
ששמעתי את המילים האלה ביום שבת... אהמממ... ב22:45 לערך.... אבוי לבושות...... חיחיחיחיחיחיחיחי פינת מוסר קטנה: אחותי!!!!! את לא יודעת שלא יורדים על מוגבלים שכלית??? זה מזה לא יפה!!!!! בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע קנדי, שבאה במבוכה ועדיין מחייכת
ששמעתי את המילים האלה ביום שבת... אהמממ... ב22:45 לערך.... אבוי לבושות...... חיחיחיחיחיחיחיחי פינת מוסר קטנה: אחותי!!!!! את לא יודעת שלא יורדים על מוגבלים שכלית??? זה מזה לא יפה!!!!! בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע קנדי, שבאה במבוכה ועדיין מחייכת