לקנדי..........שבאה במבוכה.........

(: baby

New member
לקנדי..........שבאה במבוכה.........

אחותי, שאלה קטנה לי אליך....... מתי שמעת מישהי שאומרת את המשפט ``אני באה במבוכה``? רק את יכולה להגיד את זה ברגעי אושר. בייבי, שממש לא באה במבוכה.
 

bduya

New member
ויש לי עוד משו להוסיף..

כשקנדי מאושרת.. כל העולם מאושר יחד איתה.. ואת בייבי.. את הכי מקסימה בעולם.. לילה טוב לשתיכן ..:)..
 

candybox

New member
ויש לי עוד משהו להוסיף...

אם כל העולם מחייך איתי אז זה אומר שגם את מחייכת ואם את מחייכת אז יש לי חיוך אפילו יותר גדול!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :) :cool: :) :cool: בוקר טוב לך חמדודה שלי, והמשך יום מ=צ=ו=י=ן=!!!!! :cool: :) :cool: :) :cool: :cool: קנדי שבאה במבוכה ומחייכת כי ככה בא לה :)
 

bduya

New member
מממ..

אני מחייכת.. את מחייכת.. כל השרשור הזה חייכני.. איזה יום טוב.. אין לי כח ללכת לעבודה! יום טוב אוהבת
 

candybox

New member
האמת היא...

ששמעתי את המילים האלה ביום שבת... אהמממ... ב22:45 לערך.... אבוי לבושות...... חיחיחיחיחיחיחיחי פינת מוסר קטנה: אחותי!!!!! את לא יודעת שלא יורדים על מוגבלים שכלית??? זה מזה לא יפה!!!!! בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע :cool: קנדי, שבאה במבוכה ועדיין מחייכת :cool:
 

(: baby

New member
נשמתי........

תבואי בכמה מבוכות שאת רוצה, העיקר שתחייכי בייבי
 

candybox

New member
האמת היא....

ששמעתי את המילים האלה ביום שבת... אהמממ... ב22:45 לערך.... אבוי לבושות...... חיחיחיחיחיחיחיחי פינת מוסר קטנה: אחותי!!!!! את לא יודעת שלא יורדים על מוגבלים שכלית??? זה מזה לא יפה!!!!! בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע :cool: קנדי, שבאה במבוכה ועדיין מחייכת :cool:
 

candybox

New member
==יאאאאאאאאאאאאא==

יצא לי פעמים!!!!!!!!!!! למה יצא לי ככה?????????? הא? הא? הא? יאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה לא יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה