לקיחת דברים באופן אישי

לקיחת דברים באופן אישי

ילדותי היתה קשה. הרבה כעסים הצטברו בי בגלל חוויות ילדות. אני מבין את ארבעת ההסכמות בשכלי אבל לפעמים ארבעת ההסכמות לא מצליחות לאכוף את עולם הרגש. למישהו יש עיצה כיצד להתגבר על רגשות חזקים ועל זעם בלתי נשלט כמעט?
 
כעס וזעם

לא לנסות להתגבר קודם כל. זה לא עובד. ריפוי של כעסים וזעם מהעבר אמור להיות קודם כל מתוך קבלת המצב. ללא מאבק עם הרגשות. מתוך גישה זו יש עבודות מגוונות ורבות לשחרור הכעסים. בין היתר: - עבודה דרך הגוף - נשימות אל מקומות כואבים - סליחה לגורמים שונים מהעבר - ריפוי סיטואציות ספציפיות מהעבר (מגוון טכניקות) - עבודת הילינג ועוד מה הדרך הכי נגישה לך, מבין כל מה שכתבתי?
 

האלי

New member
כן

הכלי שאני משתמש בו נקרא "ייעוץ הדדי להערכה מחדש" אפשר לקרוא את העקרונות המנחים את העבודה בייעוץ ההדדי באתר http://rc.org/theory/index.html יש בארץ קהילה פעילה של ייעוץ הדדי להערכה מחדש, אם תשלח לי מסר ותאמר לי את איזור המגורים שלך, אוכל לשלוח לך טלפון של מי שמרכז את קהילת הייעוץ ההדדי באיזורך. נ. ב. כל מי שמעוניין לדעת יותר על ייעוץ הדדי להערכה מחדש מוזמן לפנות אלי. אשמח לשתף.
 
מעריכה את היכולת שלך

להחשף בצורה כזו. זה בכלל לא דבר מובן מאליו. ואפילו- אמיץ מאד. רציתי להמליץ לך על "העבודה" של ביירון קייטי. שבאופן אישי עברתי איתה תהליך מדהים בשנתיים האחרונות. יש לה שני ספרים מדהימים- אחד נקרא "לאהוב את מה שיש". השני "אהבתך נחוצה לי- האם זו האמת?" עבור מי שמתחבר אל הכלי הזה הוא כלי פשוט ויעיל לעבור תהליך של "שחרור מסבל", בכל פעם שהסבל מתעורר.
 
תודה לך הבוחרת לצמוח

בדיוק קניתי עכשיו את הספר "לאהוב את מה שיש", של ביירון קייטי. ואני בהחלט הולך לעבוד... כמו כן, בהמשך לתגובה של מיכל, עבודה דרך הגוף - נשימות אל מקומות כואבים וסליחה לגורמים שונים מהעבר מאוד עוזר לי. גיליתי שלא רק סליחה אלא אף יותר מזה - ברכת גורמים מהעבר, כמו את אבי שהתאבד ומאוד הכאיב לי בזמנו, מאוד עוזרת לשחרר כאב. הברכה המשיכה את התקשורת שנגדעה באיבה והביאה הרבה ריפוי לנשמתי, שכן במקום שיפוט וכעס הגיעה חמלה.
 

העוזרת

New member
אמ,

אני חושבת שלהתבונן (שזה כולל להרגיש את זה בגוף ממש - אני חושבת ומרגישה שזה מאוד חשוב) ולקבל-לקבל-לקבל (להבין שאף אחד לא אשם בשום דבר). ובאמת כל הכבוד לך על הפתיחות. אני גם רוצה!
 
למעלה