לקוני איי-ביי

  • פותח הנושא powo
  • פורסם בתאריך
אפשר להשיג את המטבעות

מנדט יותר בשווקים. עם אתה מחפש משהו ספציפי יש לי כפולים אני ישלח לך
 

powo

New member
תודה שמואל

אנינמצא במצב של רכישות מהזול ליקר.כרגע אני משלים את כל העשר מיל. ואז התחיל עם היקרים יותר.מהעשרים מיל יש לי רק מטבע אחד וכנל למאה מיל. מאחר ואין לי אפשרות רכישה בשווקים אני משתמש בשרותי האינטרנט.השמח לשמוע מה יש לך כפול.שמואל האם הספקתה לראות כבר את כל הקלטות .שבת שלום אברהם. נ.ב מהחמישים מיל יש לי שלש מטבעות
 
שלח לי למסר את

הכתובת אני ישלח לך (או למיפגש הבא מתיי שיתקיים) הקלטות ראיתי חלק בנתיים יש לי 2 מיל ו מיל 5 כפולים ביי בנתיים ושבת שלום
 

powo

New member
תודה שמואל

בחמש מיל אני מחפש את שנת 27 ושנת 44 בתודה אברהם
 
למעלה