תודה שמואל
אנינמצא במצב של רכישות מהזול ליקר.כרגע אני משלים את כל העשר מיל. ואז התחיל עם היקרים יותר.מהעשרים מיל יש לי רק מטבע אחד וכנל למאה מיל. מאחר ואין לי אפשרות רכישה בשווקים אני משתמש בשרותי האינטרנט.השמח לשמוע מה יש לך כפול.שמואל האם הספקתה לראות כבר את כל הקלטות .שבת שלום אברהם. נ.ב מהחמישים מיל יש לי שלש מטבעות