שבי הגדול1
New member
לצחוק או לבכות?
לצחוק או לבכות?
החלטורה מבית מדרשה של הרכבת. http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/479/871.html לקרוא ולא להאמין במה הם משקיעים בזמן שמבטלים את עיקר תוכנית החומש... כן ומה עם אינטרנט בקרונות??זה קצת יותר חשוב הייתי אומר מאשר לגזול כסף לחיילים שיכו לרכבת ויתפתו לשחק במכונות שם.
לצחוק או לבכות?
החלטורה מבית מדרשה של הרכבת. http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/479/871.html לקרוא ולא להאמין במה הם משקיעים בזמן שמבטלים את עיקר תוכנית החומש... כן ומה עם אינטרנט בקרונות??זה קצת יותר חשוב הייתי אומר מאשר לגזול כסף לחיילים שיכו לרכבת ויתפתו לשחק במכונות שם.