לצחוק או לבכות?

מצב
הנושא נעול.
לצחוק או לבכות?

לצחוק או לבכות?
החלטורה מבית מדרשה של הרכבת. http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/479/871.html לקרוא ולא להאמין במה הם משקיעים בזמן שמבטלים את עיקר תוכנית החומש... כן ומה עם אינטרנט בקרונות??זה קצת יותר חשוב הייתי אומר מאשר לגזול כסף לחיילים שיכו לרכבת ויתפתו לשחק במכונות שם.
 
עם האיחורים של הרכבת

לצחוק או לבכות?
החלטורה מבית מדרשה של הרכבת. http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/479/871.html לקרוא ולא להאמין במה הם משקיעים בזמן שמבטלים את עיקר תוכנית החומש... כן ומה עם אינטרנט בקרונות??זה קצת יותר חשוב הייתי אומר מאשר לגזול כסף לחיילים שיכו לרכבת ויתפתו לשחק במכונות שם.
עם האיחורים של הרכבת
באמת צריך להעביר את הזמן
 

traiNir

New member
מה רע בזה?

לצחוק או לבכות?
החלטורה מבית מדרשה של הרכבת. http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/479/871.html לקרוא ולא להאמין במה הם משקיעים בזמן שמבטלים את עיקר תוכנית החומש... כן ומה עם אינטרנט בקרונות??זה קצת יותר חשוב הייתי אומר מאשר לגזול כסף לחיילים שיכו לרכבת ויתפתו לשחק במכונות שם.
מה רע בזה?
מה רע בזה? כשהייתי בגרמניה ראיתי שבכל תקנה מותקנות מכונות משחק.
 

raminec

New member
שאלה טובה

מה רע בזה?
מה רע בזה? כשהייתי בגרמניה ראיתי שבכל תקנה מותקנות מכונות משחק.
שאלה טובה
אין לי שום בעיה עם מסחור של תחנות רכבת. זה בסה"כ נותן גם שירות לנוסעים. אתם יכולים לחשוב על מצב שבו בתחנות הרכבת לא היה קפיטריות? שירות פשוט כמו מכירת קפה מושך הרבה מאוד נוסעים משכבות אוכלוסיה שנוסעות בד"כ ברכבן הפרטי. כל עוד זה נעשה בצורה הולמת שאינה מטרידה את הנוסעים אז אין לי בעיה עם זה. קצת הכנסות לאיזון התקציב התפעולי של הרכבת לא יזיקו. יותר טוב מאשר שיקחו עוד כסף מהתקציב של הממשלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה