לצומת ליבכם...

sagykadar1

New member
התמונות צולמו ...בעזרת D100 +...

15-30 רחבה של סיגמא וצמוד אליה כשאני מחזיק אותה ביד עדשת עין הדג של PD 170(מצלמת וידאו).
 

chipmany

New member
יפה

התמונה של הדלתות המסתובבות מאד מוצלחת. המשחקים הגאומטריים של הדלתות שמעוותות לצורת כדור מגרות את העין. התמונה הראשונה די סתמית לדעתי, אני מניח שזה במסגרת ניסוי ולימוד של העדשה, אבל מעבר לזה היא די משעממת. התמונה השלישית היא גם מאוד מוצלחת, אבל אני לא בטוח שאפקט עין הדג כשלעצמו מוסיף. כלומר הקוביות יפות, ומוארות היטב, אבל מכיוון שהן ממורכזות ותופסות רק חלק מהפריים והאפקט כמעט ולא משפיע עליהן, ומצד שני הן תופסות את רוב תשומת הלב, האפקט הולך לאיבוד.
 

sagykadar1

New member
תודה...

שמח לשמוע ... לפי דעתי הגיע הזמן שאנשים יתחלו לראות ולעשות דברים אחרת...
 
מממ...בסוף באמת מגיעים לזה

(לא בהתחלה
)
 

einat-z

New member
ח"ח על הרעיון

העיוותים יצאו מעניין, פחות או יותר מה שהיית מצפה מעדשת עין הדג.
 
למעלה