יפה
התמונה של הדלתות המסתובבות מאד מוצלחת. המשחקים הגאומטריים של הדלתות שמעוותות לצורת כדור מגרות את העין. התמונה הראשונה די סתמית לדעתי, אני מניח שזה במסגרת ניסוי ולימוד של העדשה, אבל מעבר לזה היא די משעממת. התמונה השלישית היא גם מאוד מוצלחת, אבל אני לא בטוח שאפקט עין הדג כשלעצמו מוסיף. כלומר הקוביות יפות, ומוארות היטב, אבל מכיוון שהן ממורכזות ותופסות רק חלק מהפריים והאפקט כמעט ולא משפיע עליהן, ומצד שני הן תופסות את רוב תשומת הלב, האפקט הולך לאיבוד.