לפעמים

ערו

New member
לפעמים../images/Emo99.gif

לפעמים, רוצה אותך לדעת, לפעמים, רוצה בך לגעת, לפעמים, את אותי משגעת, לפעמים, את הכל את יודעת, לפעמים, רוצה לאבד עצמי לדעת...
 

שמים1

New member
לפעמים ../images/Emo9.gif

לפעמים אני צועקת קצת מאהבה , ברגעי תשוקה בוערת מתעופפת זעקה. רוצה לאבד עצמי בין זרועותיך להתוודע לחיוך שבקצוות שפתותיך. להקניט אותך במבט רוטט לשמוע זעקתך המסתלסלת כההההדדדדד .
 

paloma blanca

New member
לפעמים ../images/Emo9.gif

אני שטה לי בעננים, מדמיינת לי מצבים. שאני ואתה כל כך אוהבים, ועל אי בודד רק שנינו נמצאים, בגופנו צמודים מיוזעים ובלהט מתנים אהבים. זרועותייך עוטפות אותי שפתייך מרפפות על גופי ולשונך טועמת את עורי לפעמים חלומות מתגשמים
 
../images/Emo141.gifלפעמים..

לפעמים אני מאמינה בשיבחה של בינה לפעמים אני מקווה שהיתה זו אהבה לפעמים אני תוהה מה היה בסופה לפעמים אני מופתעת, כמה שגיתי לדעת לפעמים אנני בטוחה עם ההחלטה אך תמיד אני בתיקוה לשלווה ואהבה.
 

ערו

New member
אהלן ..היה חסר לי הכחול בעיניים..

רק את הסוף היא יודעת..
 

בלו אייZ

New member
אהלן גם לך...../images/Emo221.gif../images/Emo221.gif

גם הסוף חשוב...אבל השארת את אהבה ונשיקות במתח
 

tvrui10

New member
לפעמים

אני מקנא בכל המשוררים, רק לפעמים. בד"כ.הם סתם מעצבנים....
 

טאKילה

New member
חושבת עליך../images/Emo210.gif

בשעת דמדומים אני חושבת עליך מדמיינת את חיוכך הממיס שומעת מוזיקה שאתה אוהב בהזייתי נצמדת מחבקת אותך. , בין אלפי צבעי תשוקה אורך הבהיר מסנוור עיניי לא שבעתי ממתק נשיקותיך גופי בוער כמהה לנגיעתך. , באוושת רוח ערביים קלילה מול רחש אדוות גלים מלטפים רוצה שתעטוף אותי בשקט שלך אהבתי שטחה עצמה בלבך. , בין חילופי שמשות שזורות זהב וגווני שקיעה אדומה משולהבת כשהירח מבצבץ ממרומי קונכייתו בוא להרוות בי צימאון געגוע.
 
מדהים../images/Emo9.gif

נורא אהבתי את הכתיבה שלך
"באשוות רוח ערביים קלילה מול רחש אדוות גלים מלטפים ,רוצה שתטעוף אותי בשקט שלך:
 

dardara

New member
ערב טוב ../images/Emo140.gif

כתיבה יפה ערן וטאקי מילים נוגעות ברגש וב
קראתי נהנתי ואהבתי
 
למעלה