הדרדסית הנשית
New member
לפעמים אני ...../images/Emo4.gif
חושבת אנשים מבטיחים הבטחות, אבל..לא מקיימים אותם.. איך אז צריך להתנהג? להפגע? להתעלם? לדפדף? אפילו אם האדם היה חשוב לך הרגשת אותו רוב לליבך היית לצידו בשעתו הקשה, אבל הוא הבטיח ולא קיים הוא איכזב, מה אז עושים? ואני בדרך כלל מדפדפת סולחת, אבל מה עושים עם הבאסה האכזבה מאותו אדם מה עושים עם זה??? יש הצעות?
חושבת אנשים מבטיחים הבטחות, אבל..לא מקיימים אותם.. איך אז צריך להתנהג? להפגע? להתעלם? לדפדף? אפילו אם האדם היה חשוב לך הרגשת אותו רוב לליבך היית לצידו בשעתו הקשה, אבל הוא הבטיח ולא קיים הוא איכזב, מה אז עושים? ואני בדרך כלל מדפדפת סולחת, אבל מה עושים עם הבאסה האכזבה מאותו אדם מה עושים עם זה??? יש הצעות?