לפעמים אהבה אינה מספיקה

  • פותח הנושא GG25
  • פורסם בתאריך

GG25

New member
לפעמים אהבה אינה מספיקה

איני רוצה לאבד אותך אך גם אינני רוצה להשתמש בך.... רק כדי להגיד שיש שם מישהי לצידי. אני לא רוצה לשנוא אותך ואינני רוצה בזרועותיי לקחת אותך ואיני רוצה להיות זה שימרר בבכי... וזה באמת לא משנה יותר אך כמו טיפש אני מובל לאבדון אני ממשיך לראות אותך מבעד לחלון יש סכנה בלאהוב מישהי כל כך. וזה כך כשאתה יודע שבלבך אתה אינך יכול לבטוח יש סיבה מדוע אנשים אינם נשארים היכן שהם נמצאים. יקירה, לפעמים האהבה, פשוט אינה מספיקה. לעולם לא אוכל לשנות אותך. ואינני רוצה להאשים אותך. יקירה, אינך צריכה לשאת באשמה. אהובה בך פגעתי. אך אותך לא נטשתי. אני כנראה רוצה את הכל מושלם. זה נשמע אולי כמו רעם. זה גורם לי להרגיש כמו גשם. כמו טיפש אשר את האמת לא עולם לא יראה, אני ממשיך לחשוב שמשהו ישתנה. יש סכנה לאהוב מישהי יותר מידי. וזה כך כשאתה יודע שבלבך אתה אינך יכול לבטוח יש סיבה מדוע אנשים אינם נשארים היכן שהם נמצאים. יקירה, לפעמים האהבה, פשוט אינה מספיקה ואין דרך חזרה הביתה, כשעכשיו מאוחר בלילה, ואתה שם בחוץ לבד. יש דברים שאתה רוצה לומר.... האם את חשה בי שם לצידך, במקום בו שכבתי במיטתך? יש סכנה לאהוב מישהי יותר מידי. וזה כך כשאתה יודע שבלבך הם יכולים לגעת. יש סיבה מדוע אנשים אינם אומרים מה שבאמת בפנים. יקירה לפעמים האהבה פשוט אינה מספיקה.
 
ישנן רק שתי אופציות...

א. לאהוב באופן אנמי , מה שמבטיח גם סוף אנמי, בלי הרבה כאבים. ב. לאהוב אהבה מטורפת, כזאת בלי חשבון בעת הוויתה אך להיות חשוף לשברון לב בסופה, אם אתה לא בצד שגרם או יזם את סופה. דעתי האישית היא שגם הסוף , השברון הוא חוויה ואני אישית סבור שמי שלא בוחר בדרך החוויות ,שיוצרות מהות לעצם החיים, בסה"כ לא חי בכלל. הוא כמו חי-מת.
 

GG25

New member
עם כל הכאב...../images/Emo7.gif

שהיה וחלף, עם כל הסערה שהיתה וחלפה, אינני מוותרת על האהבה. לאהוב טואטלית עם כל הנשמה, ולא לפחד מהכאב שמתלווה יד ביד. כדי לאהוב באמת יש לפתוח את הלב לכל הרגשות שמביאה עמה האהבה אחרת היא לא שלמה לא מלאה. אז בשביל מה לטרוח מלכתחילה?
 

אש לי

New member
לאהבה יש כוח להשיט ספינה בים

כןןןןןןןןןןן לאהבה לאאאאאאאאאא להיגיון לך עם הבטן עם הריאות הלב הנשמה והטחול אל תלך עם הראש ולא עם הביצים והמשמו לך עם הלב פרוש ידיים לחבק להרגיש קרוב תן שפתיים להרגיש את החום פעם בגשם לפעמים בקור תן את עצמך את כולך ואותך אם זו אהבה לא תתחרט כלל.
 
למעלה