לפחות ככה היא משדרת. ליה מהממת. בחורה יפיפיה ולחשוב שהיא במקור בלונדה, קשה לדמיין. לכל הפמיניסטיות להרגע, החברה שלי בלונדה אז אני מטיבעי נמשך לבלונדות. או יותר נכון לבלונדה אחת!!!
כאשר אני חושב על זה, היא מתוקה כזאת ומאוד סקסית. ליה לעומתה היא בחורה שלא ניתן לתאר במילים, מישהי מדהימה. אני כ"כ מזדהה עם הזוג הזה ירון - ליה. כ"כ סקרן לראות את הפרק האחרון. יש בטלנובלות האלה משהו ממכר.