"לפני שהכל נגמר"

E1982

New member
"לפני שהכל נגמר"

מצטער שאני פותח הודעה חדשה ולא מצטרף לאף הודעה קיימת. אבל אף אחד עדיין לא ענה על השאלה: האם זו לירון וייסמן וגיא אריאלי שרים את השיר?
 

E1982

New member
למה אף אחד לא עונה לי?!

אנשים, זו היתה ההודעה הראשונה שלי בפורום הזה. אני כבר רואה איזה אנשים נחמדים יש פה !
 

HaDaRoSh

New member
כי כבר ענו מלא פעמים על השאלה הזאת

לירון לא שרה על בטוח ויש גירסה אחת שגיא כן שר(לא בטוח)
 

HaDaRoSh

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifמה שקרה זה

שנמאס כבר ששואלים את השאלה הזאת
 

Maiush25

New member
*אופפפפססס*../images/Emo178.gif../images/Emo2.gif../images/Emo4.gif כנס...

סורי... לא ידעתי
אז.. חמוד
... סליחה
 

tsveeka

New member
ריקי לא חמודה אלא סקסית

לפחות ככה היא משדרת. ליה מהממת. בחורה יפיפיה ולחשוב שהיא במקור בלונדה, קשה לדמיין. לכל הפמיניסטיות להרגע, החברה שלי בלונדה אז אני מטיבעי נמשך לבלונדות. או יותר נכון לבלונדה אחת!!!
 

tsveeka

New member
יודעת מה?

כאשר אני חושב על זה, היא מתוקה כזאת ומאוד סקסית. ליה לעומתה היא בחורה שלא ניתן לתאר במילים, מישהי מדהימה. אני כ"כ מזדהה עם הזוג הזה ירון - ליה. כ"כ סקרן לראות את הפרק האחרון. יש בטלנובלות האלה משהו ממכר.
 

HaDaRoSh

New member
../images/Emo26.gif

אני לא כל כך אוהבת את ליה היא כזאת מעצבנת לא יודעת למה הקול שלה מעצבן נכון שהיא יפה אבל ריקי זה יופי שונה שלא תבין
 

tsveeka

New member
הכל עניין של טעם

ריקי יפה אין ספק בכך. ליה היא מיוחדת לדעתי. שברירית ועדינה אבל מצד שני חזקה, קשוחה (במובן חיובי) ואף אחד לא יכופף אותה.
 

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifחחחחח../images/Emo6.gif

כן, פשוט המשפט הזה התאים למצב, נמאס כבר ששואלים את הזאת 800 פעם ביום!!! למי אכפת בכלל מי שר שם?
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifלא נכון היא אמרה את זה מתי...

שקובי ותומר הכלו מכות בבית שלה
 
למעלה