לפני מספר שנים עשיתי סקר בנושא "כלים לויטראז'

mnoya

New member
אין לי ספק שאת צודקת!

אבל למרות הדרישות שלי וההסבר במה אני עוסקת- הרופא טוען שרק רופא תעסוקתי יכול להפנות. אם הייתי שכירה מקום העבודה היה אמור לתת לי את ההפניה לבדיקה ומאחר ואני עצמאית אני חייבת לדאוג לעצמי והדרך , לטענתו, היא רק רופא תעסוקתי.
 

h e l e n a 1

New member
אינני בקיעה מספיק בנושא,

אבל היתי פונה לקבל הסבר להנהלה/מחלקה מסויימת....בקופת חולים שלך. פשוט עובדה שאני עושה את הבדיקה הזאת דרך רופאה משפחה שלי - ללא כל תירוץ לסירוב במיוחד בשבילך- את נחשפת פעמיים: גם כאשר את עובדת, גם כאשר את מלמדת, ליד התלמידים במקרה מצאתי פורום לרפואה משפחתית- תנסי לשאול: http://www.beok.co.il/LongItemForum.aspx?frstrec=424916
 

oritt3

New member
יילנוש

כל הכבוד שאת מעלה את נושא הבטיחות. תמיד יותר קל להתעלם ממנו. תמיד להקפיד להיות עם כפפות. עם נשמיות. זאת הבריאות שלנו. אני רק מצטערת שבגלל חוסר מודעות לנושא מצד הגופים בהם למדתי אצלהם נחשפתי במשך כשנתיים לכל מיני שטויות מזיקות שלא הייתי נחשפת אליהם אם היו מספיק הוגנים ומקצועיים להזהיר אותי עליהם. לכן אני עכשיו מצטרפת ליילנה בהזהרה לכל החדשים המצטרפים לתחום, והן לוותיקים שאולי לא כל כך מקפידים. תשמרו על הבריאות שלכם!
 

h e l e n a 1

New member
אוריתוש, תודה על העידוד

אני יכולה רק להמליץ לכל העובדים בתחונים שונים לערוך כזה מסדר חבל על אי מודעות חבל על הבריאות שלנו כל הדברים האלו (שמירה והקפדה)לא קשה לבצע.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
יפה ילנה

כן הפרוייקט שלך זכור לטובה כל הכבוד על המבצע החדש. יש לי רק הערה אחת לגבי הזהירות ואני הייתי מכניס אותה כהערה הראשונה לכללי הזהירות. הרמת לוח זכוכית, בדיקת לוח זכוכית , הובלת לוח זכוכית. בכל המקרים האלו ראיתי לא אחת כיצד אנשים מרימים את הזכוכית ביד אחת או בשתי ידיים כשהלוח שוכב וכל המאמץ של המשקל מתרכז באמצע הלוח. הסכנה היא שהלוח ישבר ממשקלו העצמי והשברים יפלו על האדם שהחזיק אותו. לוח זכוכית מרימים רק באחיזה מדופן אחד, לא להרים לגובה ולהרחיק מחלקי הגוף זרועות רגליים ושאר חלקי הגוף. במקרה של שבירה הסיכויים לפציעה חמורה קטנים. כשמרימים לוח לשולחן עבודה, יש ראשית להניח את הלוח על השולחן ורק אחר כך לשטח אותו על השולחן, אין להרימו לשולחן במצב שטוח. כמובן שכל האמור להלן נכון גם לגבי הובלהרק המצב עמידה.
 

h e l e n a 1

New member
תוספות מאוד חשובות, אמנון

בקצב הזה בסוף נשלח למוסד לבטיחות ולגהיות את המבחן אמריקאי משלנו- האם הם יעברו?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
הם יעברו ילנה

זו פשוט שאלה של הצלבות מידע מאירועים שקרו בעבר, המוסד לבטיחות וגיהות משתתף במחקרים של תאונות עבודה ומשם הם שואבים את המידע ומנתחים המלצות והוראות לעבודה בטיחותית. בין היתר הידע שלהם נובע גם מאתרים נוסח הפורום הזה. לפני שבועיים עברנו הדרכת בטיחות בעבודה, בשיחה עם המנחה בתום ההרצאה המלומדת שלו, סיקרן אותו מאין ולשם מה יש לי ידע רחב בתחום ובעיקר בנושאי הזהירות בשימוש בגז. אז סיפרתי לו על תפוז ועל הפורום שלנו והוא הבטיח שיכנס לקבל עוד חומר שיעשיר את ידיעותיו. לצערנו הלימודים של מומחים אלה מגיע אליהם מתאונות ותמיד תמיד יש עוד תאונה חדשה שממנה למדים על דברים חדשים כשבדרך כלל התאונות נובעות מאילתורים שונים ומשונים של העובדים. אז תאונה של כוויה, חומצה, חתך, שתיה, שאיפה, אכילה, הרעלת עופרת וכדומה. בכל אלה אין חדש. אבל הנסיבות הן המשתנות.
 

h e l e n a 1

New member
אין לי ספק שהם יעברו

אם יוכלו לעזור לנו- יבורכו אנחנו צריכים לשמור על עצמינו ועל סובבים אותנו
 

glassarah

New member
תודה לילנה ולכל המשתתפים

בטיחות זה אכן הדבר הכי חשוב, ואני שמחה שעכשיו יש לנו את המידע הזה בפורום. אני מוסיפה את השרשור הזה לטאגליינס.
 
למעלה