לפני לידה- ניתוח

כרמי22

New member
לפני לידה- ניתוח

בוקר טוב בנות, אני בשבוע 37 ובשבוע הבא הניתוח שלי. אני מאד מתרגשת!!! מי שיכולה לרשום טיפים ללפני ניתוח, מה חשוב לקחת לבית חולים? מה חשוב לדעת לפני הניתוח?
 

sprite4

New member
מעלה קובץ שהועלה פה מספר פעמים

והנה עוד לינק נחמד http://www.newborn.co.il/?CategoryID=167&ArticleID=117
 

זיק5

New member
אל תעשי את הטעות שלי

בשבת לפני הטרום ניתוח יצאתי עם אחד הילדים שלי קצת לטייל בחוץ- היה יום מקסים. המחיר של זה היה ניתוח חירום במקום אלקטיבי (הגעתי עם צירים ופתיחה של 3 ס"מ). הבנות נולדו אמנם 3 ימים לפני הניתוח המתוכנן אבל יכלו להיות לזה השלכות הרבה יותר משמעותיות. קודם כל- הן יכלו להשמין לי עוד 75-100 גרם לפחות בזמן הזה וזה ממש משמעותי. (לא יודעת מה הערכות משקל שלך אבל אצלי הן נולדו פגיות וכל גרם משמעותי). דבר שני- למזלי בגלל הצירים לא היה לי ממש סבלנות לאכול אז יצא במקרה שהייתי בצום. ניתוח בכלל צריך להתבצע כשהמנותח נמצא בצום- זה מסוכן למנותח ולכן בניתוח חירום לא מכניסים אף אחד לניתוח- אפילו לא את הבעל. בקיצור- מי שבשמירה- אז עד הסוף- לא לזלזל בשום דבר ואפילו אם גם ככה את יולדת עוד יומיים. אם זה ניתוח בהרדמה חלקית- כשמכניסים את ההרדמה בגב- תעגלי את הגב כמה שיותר- להרפות לגמרי את השרירים- הדקירה לא ממש כואבת במצב כזה. לאחר מכן צריך להישכב כמה שיותר מהר על הגב. אם יש לך בחילה לאחר מתן ההרדמה- תגידי מיד למרדים- הוא ידאג שהבחילה תעבור. לגבי אחרי הניתוח- להתגבר על כל הקשיים ולקום כמה שיותר מהר- ללכת ברגע שיכולים- אפילו קצת. לבקש משכחי כאבים כל 6 שעות אפילו שלא מרגישים כאב. אני התחלתי את היום באופן קבוע עם אופטלגין נוזלי. לא להתבייש ולקחת נר משלשל כדי לשחרר גזים בפעם הראשונה וגם אח"כ- הגזים כואבים והדבר הכי טוב לכאב הזה זה השחרור בשירותים-שום משכך כאבים לא יעזור כאן. לא להתאפק - ללכת לשירותים מתי שצריך- אפילו רק לפיפי. תנסי לא להשתעל / לצחוק - זה כואב מאד ואם זה קורה לך - שימי כרית על הבטן כדי למזער את הכאבים. בהצלחה
 

שירישי

New member
זה פחות נורא ממה שזה נשמע+../images/Emo41.gifטיפ../images/Emo41.gif

אין לי למה להשוות כי לא ילדתי אף פעם לידה רגילה. אבל היו לי שני ניתוחים קיסריים והיה בסדר גמור. טיפ נוסף: את המיטה של בי"ח לכוון לחצי ישבה, כמו כיסא נוח, ולישון בצורה אפילו בלילה. הקושי הכי גדול אחרי הניתוח הוא לקום משכיבה. אם מכוונים את המיטה ככה זה מאד מקל.
 

לובה 29

New member
אפרורפו ניתוח, מה עדיף הרדמה מקומית או מלאה?

אני עדיין מקווה שאני לא אצטרך ניתוח, במיוחד לאור הקובץ המצורף פה. אבל סתם בשביל לדעת.
 

כרמי22

New member
תודה לכולם- ועוד שאלה קטנה

תודה לכולכן, בשבוע הבא הניתוח וההתרגשות בעיצומה, אולי יום לפני הניתוח פתאום יראו שהמצגים שלהם הסתדרו והם ראש ואז בעצם אני אחכה בסבלנות ללידה רגילה. בעלי אומר שגם אם המצגים יהיו ראש אני כבר מוכנה נפשית לניתוח ואני צריכה להכנס לניתוח- מה דעתכן?
 
אני בעד הדרך הטבעית,ואם הם התהפכו

כנראה שהם רוצים לצאת רגיל.בכל מקרה לכי עם ליבך את יודעת מה טוב לך.בהצלחה לימור
 
למעלה