לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
דיברו על בעיה במעבר החציה בפניה שמאלה מהמסוף

המסוף צפוי להיפתח? לא דיברו על בעיות בטיחות שונות?
הלוואי וייפתח כבר
דיברו על בעיה במעבר החציה בפניה שמאלה מהמסוף
ועל תזמון רמזורים (לתנועה והולכי רגל) מסובך לפניה הזו כשתעבור שם הרכבת הקלה (משהו על זה שזה לא בטוח לתת להולכי הרגל ירוק כשאוטובוסים יפנו שמאלה מהמסוף או משהו כזה, לא מאוד ברור לי).
&nbsp
אני מאמין אבל שאם יירצו מספיק אפשר לפתור את זה, למשל להעביר את מעבר החציה מערבה כך שאוטובוסים פונים שמאלה לא יפריעו לו, או לחלופין לסדר שהאוטובוסים יפנו ימינה ואז יסתובבו איפשהו.
&nbsp
מה שכן, בשעות אחר הצהריים הולכת להיות שם בעיה של תור ארוך של מכוניות פרטיות שיוצאות מהקניון שיעכבו בהרבה את האוטובוסים שייצאו מהמסוף, וכמו שאני מכיר את פתח תקווה אין סיכוי שיהפכו את הפנייה הזו לפניה לתח"צ בלבד.
 

DanBus43Maalit72

Active member
לפי אתר כלקו וגוגל מפס לקו 38 נפתחת חלופה חדשה

לפי אתר כל-קו קו 641 מתחיל ומסתיים בבילינסון
נכון לעכשיו זה המקור היחיד שמראה זאת.
כנראה זה עדיין לא נכנס לתוקף, אבל מתקרב...
לפי אתר כלקו וגוגל מפס לקו 38 נפתחת חלופה חדשה
שמספרה 138 שלפי כלקו קו 138 יפעל בכיוון ההפוך לכיוון היוממות ובשעות השפל מדי שעה. מה אמור להיות ההבדל ביניהם.
 

Bus Nerd

Active member
אפשר לראות את ההבדל ברשימת התחנות

לפי אתר כלקו וגוגל מפס לקו 38 נפתחת חלופה חדשה
שמספרה 138 שלפי כלקו קו 138 יפעל בכיוון ההפוך לכיוון היוממות ובשעות השפל מדי שעה. מה אמור להיות ההבדל ביניהם.
אפשר לראות את ההבדל ברשימת התחנות
בעוד ש־138 נוסע דרך גיסין, ואז חוזר לז'בוטינסקי דרך החרש->עמל->שנקר, 38 נוסע דרך הקניון הגדול.
&nbsp
התוצאה היא של138 יש 41 תחנות ומרחק נסיעה כולל של 18.8 ק"מ עד מסוף כרמלית, בעוד ל38 יש 43 תחנות ומרחק נסיעה כולל של 18.5 ק"מ עד מסוף כרמלית.
&nbsp
אני מניח שהמטרה העיקרית היא לאפשר קישור יותר טוב בין איזור התעשייה לבין תחנת הרכבת.
 
זו לא חלופה חדשה אלא פשוט הפרדת מספרים בין שתי החלופות

לפי אתר כלקו וגוגל מפס לקו 38 נפתחת חלופה חדשה
שמספרה 138 שלפי כלקו קו 138 יפעל בכיוון ההפוך לכיוון היוממות ובשעות השפל מדי שעה. מה אמור להיות ההבדל ביניהם.
זו לא חלופה חדשה אלא פשוט הפרדת מספרים בין שתי החלופות
הקיימות של 38, כאשר מספר הנסיעות הכולל של הנסיעות מפ"ת לא משתנה ומת"א גדל בנסיעה אחת בסך הכל.

138 לא פועל בכיוון הפוך לכיוון היוממות אלא פועל בעיקר בכיוון היוממות של העובדים בקרית אריה וגרים ברחבי גוש דן או מחוצה לו.
 
פרסום של דן בקשר לקווים 38 ו 138:

לפי אתר כלקו וגוגל מפס לקו 38 נפתחת חלופה חדשה
שמספרה 138 שלפי כלקו קו 138 יפעל בכיוון ההפוך לכיוון היוממות ובשעות השפל מדי שעה. מה אמור להיות ההבדל ביניהם.
פרסום של דן בקשר לקווים 38 ו 138:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6062[/URL]
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n6062_.pdf[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה